Skip to main content

Beste allemaal,

 

Ik heb via de app en via klantenservice al een keer of 3/4 mijn rekeningnummer gewijzigd. Hiervoor ook al weet ik veel hoe lang aan de telefoon gezeten elke keer... In de app en als ik bel staat mijn rekeningnummer goed maar het wordt toch steeds van m'n oude rekeningnummer afgeschreven. Nu bekijk ik net de factuur voor maart en staat op de factuur wederom dat het van mijn oude rekeningnummer afgeschreven gaat worden. Ik krijg inmiddels oorlog met m'n ex hierdoor en zou dit erg graag rechtzetten voordat het weer van het verkeerde rekeningnummer wordt afgeschreven. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan regelen?

Hi Esmeralda, van harte welkom op de Community! Wat apart dat je rekeningnummer al meerdere keren is gewijzigd, maar de facturen nog steeds van het oude rekeningnummer worden afgeschreven. Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, je volledige oude rekeningnummer en je nieuwe rekeningnummer. Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen! 😄


Gedaan! 


Goedemorgen,

 

Ik heb hetzelfde probleem, wil ook rekening nummer wijzigen maar lukt helaas niet! 
Kunnen jullie me helpen hiermee.

 

Gr Michael


Goedemorgen @MichaelNaaktgeboren, daar kan ik je bij helpen! Wat krijg je precies te zien, waardoor het niet lukt? Krijg je bijvoorbeeld een foutmeldig o.i.d. te zien? Probeer je het in de app of via een browser/desktopversie? We willen dit graag onderzoeken! In de tussentijd kan ik het rekeningnummer voor je wijzigen. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, je volledige oude rekeningnummer en je nieuwe rekeningnummer. Dan moet ik alleen nog even een extra check met je uitvoeren en kan ik daarna het rekeningnummer voor je wijzigen! 


Goedemorgen Pharwin,

 

Het abonnement staat op mijn naam maar de dochter van mijn ex vrouw die gebruikt deze telefoon. Op dit moment wordt maandelijks de kosten van mijn prive rekening afgeschreven maar deze moet naar de gezamenlijke rekening. Heb zelf geen contact meer met  haar dochter dus heb ook geen inzage in haar telefoon. Adres waar het staat is het volgende.

Michael Naaktgeboren

gPrivégegevens aangepast door moderator, plaats aub geen gegevens openbaar] 

Kom de Odido App niet in omdat er een code wordt verstuurd naar haar 06 nummer en die krijg ik dus niet binnen. Het nummer waar het om gaat is *******

 

mvg

 

Michael Naaktgeboren


@MichaelNaaktgeboren Ik heb je privégegevens verwijderd, dit is namelijk een openbaar Community en het is dan niet handig om privégegevens openbaar te delen. Officieel kan en mag ik alleen de contractant verder helpen. Gezien het op jouw naam staat, kan ik je wel verder helpen. Echter, moet ik wel een extra check op het telefoonnummer doen om zeker te weten dat jij/zij de juiste persoon is. Anders kan en mag ik het rekeningnummer niet aanpassen. Is het mogelijk dat je contact met haar opneemt? Ik zal straks een verificatiecode per SMS naar het nummer versturen. Als je deze code met mij kunt delen, pas ik het rekeningnummer aan! 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 


Beste Pharwin,

 

heb helaas geen contact en krijg ook geen contact meer. Is er een andere manier? Alles staat op mijn naam en ik betaal hem ook al vanaf begin. Wat zijn de opties? 


@MichaelNaaktgeboren in dat geval, ga ik een e-mailverifcatie met je uitvoeren. Ik heb zojuist een verificatiecode per e-mail naar je verstuurd. Zou je die code met mij willen delen? Dan ga ik daarna direct voor je aan de slag! 


8134186


@MichaelNaaktgeboren dank voor het delen van de code! Ik zie dat ik in het systeem een foutmelding krijg bij het invoeren van het rekeningnummer. Weet je zeker dat het rekeningnummer klopt? Zou je eventueel een foto van de bankpas willen delen? Dan check ik gelijk of deze klopt! 


Heb je een prive bericht gestuurd


@MichaelNaaktgeboren Top, thanks! Ik heb het rekeningnummer zojuist voor je aangepast en je ook een bevestiging per mail verstuurd! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst! 😄


Reageer