Wat is er met de service gebeurd? Het is een onmogelijke klus om geholpen te worden. Ik snap dat er nog veel bugs zijn met de app sinds de rebrand naar Odido, maar lijkt me meer dan logisch om dan meer servicemedewerkers in te zetten om problemen op te lossen.
Probleem:
SInds de nieuwe app zie ik mijn abonnement niet meer en kan ik deze onmogelijk beheren. Er zijn 2 dingen die ik wil, rekeningnummer veranderen voor de facturering en internet toevoegen aan mijn abo (abo verlengen).
Het probleem is dat de chatbot totaal geen relevante informatie geeft en eigenlijk gewoon tijdverspilling is. Ik vraag dus om een servicemedewerker, maar er is er nooit een beschikbaar!
Om toch geholpen te worden ben ik vandaag naar een filiaal geweest van Odido, en ook dat was tijdverspilling! Na 20 minuten wachten voor ik aan de beurt was, word ik door een incompetente jongen geholpen die de simpelste taken op de computer niet uit kon voeren. 1) Hij kon mijn abonnement niet terugkoppelen aan mijn email om het te kunnen beheren, 2) hij kon mijn rekeningnummer niet veranderen. Hij zat steeds te prutsen met de pc en ik zag dat hij er niet uitkwam. Na zoveel minuten vertelde ik hem maar dat ik de klantenservice nogmaals ga proberen. Zonder te excuseren en of gedag te zeggen, riep hij gelijk: “Wie is de volgende?”
Mijn vragen:
- Wat is er met jullie service gebeurd?
- Mag ik nog geholpen worden?
En anders dan maar overstappen naar een andere provider!