Skip to main content

hola!

ben al een paar weken bezig did op te lossen maar helaas zonder success dus probeer ik het hier.

ben helaas mijn sim code vergeten en dus mijn PUK code geprobeert.

Na dat ik die invoer en mijn mobiel om een pincode vraagt wordt aangegeven dat mijn PUK code fout is.

mijn account is al oud genoeg om te drinken, kan het zijn dat de PUK code verjaart is? heb gepropeerd via Odido maar die willen dat ik langskom…..Ik woon in Duitsland en heb geen auto dus dat gaat moeilijk.

edit: vergeten te melden dat ik geen toegang meer heb op de gekoppelde email

bedankt voor de hulp alvast

Hallo @eeblok 

Als je hier op stuur me een mail klikt en je 06 en email invult dan krijg je een mail met je pin en pukcode. Komt deze code overeen met de code in je account?

Hallo @eeblok 

Als je hier op stuur me een mail klikt en je 06 en email invult dan krijg je een mail met je pin en pukcode. Komt deze code overeen met de code in je account?

sorry, ben dom en vergeten te melden dat ik geen toegang heb op de email gekoppeld aan mijn telefoonnummer. 😅

Hoi Eeblok, van harte welkom op de Community! Ik heb direct op je e-mailadres gezocht, maar ik kan je abonnement hier niet op vinden. Zet je hem in je profiel? Dan kijk ik graag mee. Als je geen toegang hebt tot het e-mailadres dat bij ons bekend is en je bent je pukcode kwijt dan kan het lastig worden. We mogen de pin- en pukcode namelijk alleen per mail naar dit bekende e-mailadres sturen. Heb je een Odido Shop in de buurt? Loop dan binnen en neem je ID mee. Mijn collega's kunnen je dan sneller helpen!

Hoi Eeblok, van harte welkom op de Community! Ik heb direct op je e-mailadres gezocht, maar ik kan je abonnement hier niet op vinden. Zet je hem in je profiel? Dan kijk ik graag mee. Als je geen toegang hebt tot het e-mailadres dat bij ons bekend is en je bent je pukcode kwijt dan kan het lastig worden. We mogen de pin- en pukcode namelijk alleen per mail naar dit bekende e-mailadres sturen. Heb je een Odido Shop in de buurt? Loop dan binnen en neem je ID mee. Mijn collega's kunnen je dan sneller helpen!

Das het probleem, ik woon in Duitsland en heb geen auto. Tenzij ik bij een duitse odido shop langs kan.

Mijn email is wss verwijderd vanwege te weinig gebruik. Kennelijk is mijn account niet gekoppeld aan de emails waarop ik toegang heb

Hoi Eeblok, ik kan je op je e-mailadres ook niet vinden, dus deze staat inderdaad niet gekoppeld aan je abonnement. Zet je je 06-nummer in je profiel? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen om je pukcode met je te delen.

Hoi Eeblok, ik kan je op je e-mailadres ook niet vinden, dus deze staat inderdaad niet gekoppeld aan je abonnement. Zet je je 06-nummer in je profiel? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen om je pukcode met je te delen.

Zoals ik al heb gezegd heb ik geen toegang tot mijn mail, zal mijn 06-nummer in profiel zetten.

Hoi, vandaar dat ik ook je 06-nummer heb gevraagd. Echter is dit niet voldoende verificatie. Ik heb zitten kijken, maar de overige verificaties kan ik via dit kanaal niet doen. Ik heb een kopie van je ID nodig, echter kan je die hier niet sturen. Ik kan je ook geen mail sturen waarop je kan reageren met de kopie van je ID, omdat je hier geen toegang toe hebt. De enige manier is om contact op te nemen met mijn collega's van Facebook of Odido Nederland (@odidonederland) / X. Als je ze een privébericht stuurt met uitleg van je situatie kunnen zij een strenge ID check doen en via een privébericht daar kan je wel een kopie van je ID meesturen. Ik hoop dat je op die manier toch aan je pukcode kan komen!

Hoi, vandaar dat ik ook je 06-nummer heb gevraagd. Echter is dit niet voldoende verificatie. Ik heb zitten kijken, maar de overige verificaties kan ik via dit kanaal niet doen. Ik heb een kopie van je ID nodig, echter kan je die hier niet sturen. Ik kan je ook geen mail sturen waarop je kan reageren met de kopie van je ID, omdat je hier geen toegang toe hebt. De enige manier is om contact op te nemen met mijn collega's van Facebook of Odido Nederland (@odidonederland) / X. Als je ze een privébericht stuurt met uitleg van je situatie kunnen zij een strenge ID check doen en via een privébericht daar kan je wel een kopie van je ID meesturen. Ik hoop dat je op die manier toch aan je pukcode kan komen!

Beetje vreemd dat ik het via een ander platform moet proberen maar ja, zal een poging doen bedankt!

@eeblok Sorry! We moeten namelijk je e-mailadres aanpassen en dat mogen we niet zomaar doen. We moeten verifiëren dat jij de juiste persoon bent, om het e-mailadres aan te passen en dan de pukcode naar je te versturen. Het is niet mogelijk om een kopie van je ID-bewijs via dit kanaal met ons te delen, vandaar dat we altijd per mail vragen om het naar ons te versturen. Echter, is het e-mailadres niet actief zoals je zelf aangaf. Vandaar dat je het beste via een ander kanaal contact met ons kunt opnemen. Mijn collega's helpen je dan direct verder! 

Reageer