Skip to main content

Pukcode vergeten, maar kan geen tweestapsverificatie gebruiken


Hallo,

 

Vanavond kwam ik erachter dat ik mijn pukcode helaas vergeten ben. Ik probeerde in te loggen bij Mijn Odido, maar ik kan dus niet inloggen want dan krijg ik een scherm met een tweestapsverificatie die ik niet gebruiken kan, omdat er geen smsjes naar mijn telefoon kunnen gaan op het moment, vanwege de pukcode die ik niet weet.

Mijn emailadres die gekoppeld is aan dat nummer is dan ook een ander emailadres dan deze, omdat ik dus niet in kan loggen op Odido. Kortom:

  • Pukcode vergeten
  • Probeerde in te loggen op Odido, dit lukte, maar ik moest tweestapsverificatie gebruiken, welke naar mijn telefoon gestuurd wordt in de vorm van een code
  • Dat kan ik dus niet gebruiken, omdat ik de pukcode niet weet.

Is het mogelijk dat hij naar mijn mailadres verstuurd wordt die hoort bij het telefoonnummer? Nogmaals, dat is niet dit mailadres, maar een andere. Omdat ik anders niet in kon loggen op Odido.

Mochten jullie meer informatie willen dan hoor ik dat graag.

Uitgelichte reactie

9 oktober 2023

Hi @Jeantjuh123 

Ben je inmiddels verder geholpen? Anders zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook je e-mailadres dat geregistreerd staat in ons systeem dan stuur ik je pukcode via e-mail. Ik kan je alleen de pukcode sturen naar dat e-mailadres dus graag de juiste doorgeven.

Ik hoor graag van je!

7 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 9 oktober 2023

Hi @Jeantjuh123 

Ben je inmiddels verder geholpen? Anders zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook je e-mailadres dat geregistreerd staat in ons systeem dan stuur ik je pukcode via e-mail. Ik kan je alleen de pukcode sturen naar dat e-mailadres dus graag de juiste doorgeven.

Ik hoor graag van je!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 4 december 2023

Dag ik heb hetzelfde probleem


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi @ymolle, ik heb je pin- en pukcode zojuist via de mail naar je gestuurd! Laat je het me weten of je ze hebt ontvangen? 😄


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 9 december 2023

Hi, mijn zus heeft hetzelfde probleem en kan zowel haar account als de community niet in. Graag ondersteuning hierin. 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7979 reacties
  • 9 december 2023

Hallo @mellsoylu  De snelste manier (mits mogelijk)morgen naar een shop gaan.

https://www.odido.nl/winkels Lukt dat niet moet je wachten op een moderator.

In het weekend kan het iets langer duren. 
 

 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @mellsoylu, is het inmiddels gelukt via de shop? Stuur me anders even en privébericht met de volgende gegevens: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN. Dan kijk ik graag met je mee!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 20 januari 2024

Ik heb nu het zelfde probleem, wat kan ik doen?

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen