Goedemiddag
Door de 2 stapsverificatie kan ik mijn pukcode niet opvragen via mijn odido en kan natuurlijk ook niet naar de klantenservice bellen.
Wie kan me helpen?
Gr Do
Goedemiddag
Door de 2 stapsverificatie kan ik mijn pukcode niet opvragen via mijn odido en kan natuurlijk ook niet naar de klantenservice bellen.
Wie kan me helpen?
Gr Do
Hallo
Heb je het kaartje nog waar je simkaart inzat? Daar staat ook je puc code op.Tip bewaar altijd dat kaartje.
Nu is de snelste manier naar een shop van Odido gaan https://www.odido.nl/winkels of wachten op de hulp van een moderator. Ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten.
Hou er rekening mee dat door al de vrije dagen er misschien minder moderators aanwezig zijn. Het kan dus langer duren.
MVG.🧑
Hi Cristien,
Dit nummer heb ik al meer dan 10 jaar dus dat kaartje is allang niet meer in bezit een de dichtstbijzijnde winkel zit op 25km
Deze opties zijn dus niet haalbaar helaas, zit niets anders op dan afwachten. Waardeloos systeem met die 2stapsverificatie, je zou toch verwachten dat daar rekening mee gehouden wordt..
Dank voor je reactie
Hi Cristien,
Dit nummer heb ik al meer dan 10 jaar dus dat kaartje is allang niet meer in bezit een de dichtstbijzijnde winkel zit op 25km
Deze opties zijn dus niet haalbaar helaas, zit niets anders op dan afwachten. Waardeloos systeem met die 2stapsverificatie, je zou toch verwachten dat daar rekening mee gehouden wordt..
Dank voor je reactie
Klopt maar is verplicht omdat er te veel misbruik is van diefstal enz.
Je kan er zelf rekening mee houden door het even op te schrijven ik ga kijken of er een moderator tijd heeft. Geen garantie maar doe mijn best.
Dank je wel!
Bedankt dat je mij op dit topic wijst
Hoi
De standaard optie op deze pagina is om de code op te vragen via je Mijn Odido account. Je geeft natuurlijk aan dat dit niet lukt. Niet getreurd, vlak hieronder zie je dat wij ook je pukcode via email naar je toe kunnen sturen:
Geef het gerust aan als je nog hulp nodig hebt, je merkt hulp komt hier vanuit alle hoeken!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.