Ik heb per ongeluk 3 keer mijn pincode verkeerd ingetypt. Nu moet ik de puk code invoeren, maar die heb ik niet. Ik kan niet inloggen op de website van ODIDO vanwege 2-staps-verificatie. Daarnaast zit ik in het buitenland en kan ik de klantenservice niet bellen. Zouden we dit op kunnen lossen?
Goedemorgen
Als je op Deze website je gegevens invult komt het helemaal goed.
Niet gelukt om in te loggen?
We kunnen je puk-of pincode ook mailen.
Succes
Zoals gezegd: dat kan dus niet, omdat ik moet inloggen via 2-staps-verificatie met een code via mijn telefoon, waar ik niet in kan.
Zoals gezegd: dat kan dus niet, omdat ik moet inloggen via 2-staps-verificatie met een code via mijn telefoon, waar ik niet in kan.
Gebruik je de app? Daar is geen 2stap voor nodig.
Ik heb de app niet.
Een mail laten sturen via de website lukt niet: “We zien dat je een Prepaid nummer hebt. Dan kan je hier niet je pin- of pukcode opvragen. Even contact opnemen met Odido Service, helpen we je verder.”
Advies. Als het opgelost is download dan de app. Op je GSM als het kan.
De moderators om je verder te helpen zijn er morgen weer.
Fijne avond
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.