Skip to main content

Ik heb per ongeluk 3 keer mijn pincode verkeerd ingetypt. Nu moet ik de puk code invoeren, maar die heb ik niet. Ik kan niet inloggen op de website van ODIDO vanwege 2-staps-verificatie. Daarnaast zit ik in het buitenland en kan ik de klantenservice niet bellen. Zouden we dit op kunnen lossen?

Goedemorgen @Pantalon 

Als je op Deze website je gegevens invult komt het helemaal goed.

 

Niet gelukt om in te loggen?

We kunnen je puk-of pincode ook mailen.

Stuur me een mail

Succes


Zoals gezegd: dat kan dus niet, omdat ik moet inloggen via 2-staps-verificatie met een code via mijn telefoon, waar ik niet in kan.


@Cris-de-beste2024 


Zoals gezegd: dat kan dus niet, omdat ik moet inloggen via 2-staps-verificatie met een code via mijn telefoon, waar ik niet in kan.


@Cris-de-beste2024

Gebruik je de app? Daar is geen 2stap voor nodig. 


Ik heb de app niet. 

Een mail laten sturen via de website lukt niet: “We zien dat je een Prepaid nummer hebt. Dan kan je hier niet je pin- of pukcode opvragen. Even contact opnemen met Odido Service, helpen we je verder.”


@Pantalon Heb je ook een #Prepaid ? Of is je abonnement omgezet naar Prepaid wegens problemen?

Advies. Als het opgelost is download dan de app. Op je GSM als het kan.

De moderators om je verder te helpen zijn er morgen weer.

Fijne  avond


Reageer