Skip to main content

Hallo, ik heb 3x de verkeerde sim code ingevuld en heb nu een pukcode nodig. Deze heb ik alleen niet meer en de odido webpagina (waar ik deze zou moeten kunnen opvragen) is voor mij gesloten… Ik kan dus niet via de website mijn pukcode opvragen. Kan iemand mij helpen?

Vriendelijke groet,

Lars Ruhe

Hallo @LarsRuhe Kan je ook niet in de app? Je puk staat ook op het kaartje waar je sim in zat!
Ik raad je aan zo mogelijk naar een shop  van Odido te gaan neem je legitimatie wel mee! 

https://www.odido.nl/winkels

Anders moet je wachten tot er een moderator  beschikbaar is.

Hou er rekening mee dat het in het weekend langer kan duren.

Groetjes


@LarsRuhe Is het opgelost?


Ik kan geen puk code opvragen via mijn odido want ik kom niet voorbij de 2fa, deze stuurt een sms naar mijn mobiel, waar ik niet in kan. 

De chatbot blijft zeggen dat er geen adviseurs beschikbaar zijn.

Kan de sms code via e-mail verstuurd worden?

Graag met spoed naar kijken, ik zit in het buitenland en heb de telefoon nodig.

Graag hoor ik van jullie (per e-mail want ik kan niets met de telefoon)

met vriendelijke groet,


Hi @merlek 

Ik kan je pukcode wel per e-mail opsturen. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met het 06-nummer, waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je e-mailadres? Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. 

Ik zie die graag tegemoet!


Reageer