Skip to main content
Beantwoord

Problemen met overstappen van zakelijk naar particulier.

  • 14 september 2021
  • 3 reacties
  • 163 Bekeken

Na een formulier te hebben ingevuld om over te stappen van zakelijk naar particulier. Is er het een en ander misgegaan. T-mobile heeft me in eerste instantie direct overgezet naar een duur abonnement terwijl werd aangegeven dat dit in overleg (per mail) afgestemd zou worden. Na zelf contact opgenomen te hebben kon ik abonnement wijzigen naar het gene wat ik graag wil. Vervolgens krijg je wel een factuur voor je kiezen van het dure abonnement volgens mij gaat er iets niet helemaal lekker bij jullie T-mobile.

0-2 voor T-mobile doe er wat aan en informeer je klanten!

Ga er vanuit dat de factuur wordt hersteld en het bedrag wordt verrekend met de volgende factuur.

 

mvg Robert 

 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @robertkroon81 

Je bundel aanpassen kan inderdaad 1 keer per maand, zowel verhogen als verlagen.

De eerste factuur was misschien al opgemaakt voordat jij je bundel had gewijzigd maar dan zal dit wel in orde gemaakt worden op de volgende factuur.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20765 reacties
  • Antwoord
  • 14 september 2021

Hallo @robertkroon81 

Je bundel aanpassen kan inderdaad 1 keer per maand, zowel verhogen als verlagen.

De eerste factuur was misschien al opgemaakt voordat jij je bundel had gewijzigd maar dan zal dit wel in orde gemaakt worden op de volgende factuur.


  • 0 reacties
  • 14 september 2021
robertkroon81 schreef:

Na een formulier te hebben ingevuld om over te stappen van zakelijk naar particulier. Is er het een en ander misgegaan. T-mobile heeft me in eerste instantie direct overgezet naar een duur abonnement terwijl werd aangegeven dat dit in overleg (per mail) afgestemd zou worden. Na zelf contact opgenomen te hebben kon ik abonnement wijzigen naar het gene wat ik graag wil. Vervolgens krijg je wel een factuur voor je kiezen van het dure abonnement volgens mij gaat er iets niet helemaal lekker bij jullie T-mobile.

0-2 voor T-mobile doe er wat aan en informeer je klanten!

Ga er vanuit dat de factuur wordt hersteld en het bedrag wordt verrekend met de volgende factuur.

 

mvg Robert 

 

Volgens mij is het gewoon goed gegaan, bij een contractovername is geen sprake van het verhogen of verlagen van het abonnement. Hooguit wordt het lopende abonnement omgezet van zakelijk naar particulier.

Alleen de ten naamstelling wordt gewijzigd, tijdens een overname zelf is het voor zover ik mij kan herinneren dus niet mogelijk om een hoger of lager abonnement te laten ingaan. Er wordt dus eerst gestart met het soortgelijke abonnement en pas nadat de overname is afgerond wordt het abonnement verhoogd of verlaagd.

 


  • Auteur
  • Debutant
  • 1 reactie
  • 14 september 2021
Gerrit078 schreef:

Volgens mij is het gewoon goed gegaan, bij een contractovername is geen sprake van het verhogen of verlagen van het abonnement. Hooguit wordt het lopende abonnement omgezet van zakelijk naar particulier.

Alleen de ten naamstelling wordt gewijzigd, tijdens een overname zelf is het voor zover ik mij kan herinneren dus niet mogelijk om een hoger of lager abonnement te laten ingaan. Er wordt dus eerst gestart met het soortgelijke abonnement en pas nadat de overname is afgerond wordt het abonnement verhoogd of verlaagd.

 

Er zou een voorstel moeten komen vanuit T-mobile en daar kan ik op reageren of ik het daar mee eens ben of de niet. Daarna zou een nieuw contract ingaan voor de resterende periode.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen