Skip to main content

Ik zit al 3 weken in australie en krijg geen buitenland bundel aangeboden. En als ik die via de app of via online wil aankopen en betalen via mijn tegoedkrijg ik alleen te horen “ er is iets misgegaan”

In japan ging het meteen, vorig jaar ging het meteen, nu is het shit.

En als ik wil chatten met adviseur is er niemand beschikbaar.

En als ik mijn saldo wil opwaarderen krijg ik te horen dat mijn telefoonnummer niet bestaat.

Ik zit al 3 weken zonder bundel.

 

Moet alles via wifi doen en de helft van de tijd is er geen en verder bijna altijd open wifi dus niet veilig. Ik wil die buitenlandbundel!

Nu is het midden in de nacht in australie en ik baal als een stekker.


Geen reacties tot nu toe. Straks weer geen wifi aanwezig. Buitenlandbundel kopen geeft nog steeds reactie “ er is iets misgegaan”. Sinds Odido er is heb ik voortdurend problemen met mijn app of online app, die wordt vaak niet geladen, of werkt niet of mijn telefoonnummer bestaat ineens niet.

Als ik weer in Nederland ben neem ik een andere provider. Vaarwel T-Mobile. Het ging altijd zo goed.


Reageer