Skip to main content

Problemen en ellende bij contractovername (zakelijk)

  • 4 June 2024
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Twee maanden geleden contact gehad met Odido om een aantal zakelijke telefoonnummers over te laten zetten naar een ander BV.

Bij een van de nummers moest er nog een nieuw toestel bestelt worden. Met de mensen van de klantenservice overlegt hoe we dit het beste konden aanvliegen. Het antwoord hierop was: ‘Tegenwoordig kan dit tegelijk, je kan het toestel nu bestellen en later je contract overzetten’.

In de T-Mobile tijd kon dit al niet, dus het leek me dan toch ook sterk dat dit goed zou gaan. 

De medewerker van de klantenservice gaf toen aan dat dit geen enkel probleem was en dat hij toch beter zou weten dan de klant hoe dat dit zou werken. 

Als klant zijnde vertrouw je op het kennen en kunnen van deze medewerkers, dus ik ben hier in meegegaan.  

Intussen zoals ik al eerder aangaf twee maanden verder dagelijks meer dan drie keer bellen met de klantenservice van het kastje naar de muur gestuurd worden. 

Er komen allerlei excuses naar boven die een andere collega weer ontkracht en daarna daarna de volgende excuses of beloftes weer gebeuren.

Tot nu toe is er geen enkele belofte na gekomen...

Helaas zijn de abonnementen nog steeds niet over en zal ik de periode die het nieuwe abonnement zal duren moeten afwachten voordat Odido hier maar iets in kan betekenen.

Ik vind het dan ook erg raar dat door een fout van Odido ze dit niet zelf terug kunnen draaien, de nummers blijven immers binnen Odido.

 

Na Een formele klacht ingediend te hebben zowel per mail als telefonisch of via de website komt er geen enkele reactie

Op het moment van een ingebrekestelling loopt Odido daarbij ook nog eens alles aan z’n laars doet de klacht te niet en sluit het nummer gewoon af.

Hoe triest en hoe ver moet het gaan Odido? Is dit hoe jullie met klanten omgaan?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Miguel, allereerst leuk om te lezen dat je meerdere zakelijke telefoonnummers bij ons hebt! Minder fijn dat het nog niet allemaal gelukt is. Mijn excuses dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Als het kon had ik je hier direct zelf bij geholpen. Echter hebben mijn collega's en ik van de Community geen toegang tot zakelijke accounts. Ik kan je contactmomenten en mails ook niet inzien. Ik moet je dus echt vragen opnieuw contact op te nemen met mijn collega's van de zakelijke klantenservice op 0800-7112 of via de mail: Stel je vraag en we e-mailen je terug | Odido Business. Zij zouden binnen 3 werkdagen per mail moeten reageren. Wellicht dat een klacht iets langer duurt. 

Ik hoop dat je snel een collega aan de telefoon of op de mail krijgt die je hier direct verder mee kan helpen en de abonnementen toch kan omzetten. Vraag ook direct om meer duidelijkheid over je mail. Wellicht kunnen zij je een specifieke datum of indicatie geven wanneer de juiste afdeling jouw klacht oppakt. Ik wens je veel succes en mocht je in de toekomst vragen hebben over een particulier abonnement, start dan gerust een nieuw topic. Dan help ik je met alle plezier verder! 😄

Reageer