Goedemorgen allen,
Sinds vandaag kon ik mijn contract opnieuw verlengen en kreeg te zien dat er een aanbod is. Een tijdje gekeken naar het aanbod (wat niet verschilt van het normale aanbod) en had een keuze gemaakt voor de Apple iPhone 16 Plus, 128GB, wit, met onbeperkt bellen en 40GB internet bundel. Looptijd 2 jaar met esim of normale sim, dat maakt niet uit. Het te betalen maandbedrag inclusief toestelbetaling is 56 euro. Dat is 1 euro minder dan ik nu betaal.
Tijdens het proces moest ik alle gegevens invullen (logisch) en dat ik het wilde ophalen in de shop in Tiel.
Echter tijdens de afhandeling kreeg ik de melding dat mijn aanbod niet kan worden verlengt maar ik wel het volledige bedrag kan betalen van het toestel of te kiezen voor sim only.
Ik snap de reden waarom niet. Het is een lager maandbedrag.
Ook heb ik recent een Odido TV en internet abonnement afgesloten in januari 2025.
Ik heb geen achterstanden voor zowel telefoon als internet.
Ik heb wel een BKR registratie uit het verleden maar die stond al geregistreed toen ik dit abonnement had afgesloten van mijn mobiel. Ik ga er vanuit dat dit niet de reden mag zijn? Ik heb immers al lange tijd een contract bij u.
Kan iemand mij helpen?
Beantwoord
Probleem bij contractverlenging met aanbod
Beste antwoord door Waqqas
Hallo
Je bent dan niet door de kredietcheck gekomen, dmv Dit formulier kan je de reden voor afwijzing aanvragen.
Eventueel kan je het toestel wel in 1 keer betalen of de toestel bundel op maximaal €10,00 houden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.