Skip to main content
Beantwoord

Probleem bij contractverlenging met aanbod

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemorgen allen,

Sinds vandaag kon ik mijn contract opnieuw verlengen en kreeg te zien dat er een aanbod is. Een tijdje gekeken naar het aanbod (wat niet verschilt van het normale aanbod) en had een keuze gemaakt voor de Apple iPhone 16 Plus, 128GB, wit, met onbeperkt bellen en 40GB internet bundel. Looptijd 2 jaar met esim of normale sim, dat maakt niet uit. Het te betalen maandbedrag inclusief toestelbetaling is 56 euro. Dat is 1 euro minder dan ik nu betaal. 
Tijdens het proces moest ik alle gegevens invullen (logisch) en dat ik het wilde ophalen in de shop in Tiel.

Echter tijdens de afhandeling kreeg ik de melding dat mijn aanbod niet kan worden verlengt maar ik wel het volledige bedrag kan betalen van het toestel of te kiezen voor sim only. 

Ik snap de reden waarom niet. Het is een lager maandbedrag. 

Ook heb ik recent een Odido TV en internet abonnement afgesloten in januari 2025.

Ik heb geen achterstanden voor zowel telefoon als internet.

Ik heb wel een BKR registratie uit het verleden maar die stond al geregistreed toen ik dit abonnement had afgesloten van mijn mobiel. Ik ga er vanuit dat dit niet de reden mag zijn? Ik heb immers al lange tijd een contract bij u.

Kan iemand mij helpen?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@EvertNL 

Je bent dan niet door de kredietcheck gekomen, dmv Dit formulier kan je de reden voor afwijzing aanvragen.

Eventueel kan je het toestel wel in 1 keer betalen of de toestel bundel op maximaal €10,00 houden.

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20725 reacties
  • Antwoord
  • 4 april 2025

Hallo ​@EvertNL 

Je bent dan niet door de kredietcheck gekomen, dmv Dit formulier kan je de reden voor afwijzing aanvragen.

Eventueel kan je het toestel wel in 1 keer betalen of de toestel bundel op maximaal €10,00 houden.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 4 april 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@EvertNL 

Goedemorgen, 

Bedankt voor de reactie. Ik vraag me echter af of ik niet door de kredietcheck ben gekomen want 2 jaar geleden heb ik met een BKR-registratie wel een contract kunnen afsluiten.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20725 reacties
  • 4 april 2025

@EvertNL 

Met het formulier kun je de reden voor afwijzing opvragen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen