Ik heb momenteel een prive abonnement, deze wil ik graag omzetten na een zakelijk abonnement.
Mijn vraag is of ik nadat deze is omgezet ik heb abonnement kan aanpassen, door middel van een nieuw toestel?
Met vriendelijke groet
Ik heb momenteel een prive abonnement, deze wil ik graag omzetten na een zakelijk abonnement.
Mijn vraag is of ik nadat deze is omgezet ik heb abonnement kan aanpassen, door middel van een nieuw toestel?
Met vriendelijke groet
Goedemorgen
Ben jij de eigenaar van dat bedrijf? Anders moet de werkgever dit regelen.
Welk abonnement heb je nu een Sim only of een abonnement met telefoon?
Elke klant mag één keer gebruik maken van Flexibiliteit als je nu een simonly hebt hoe dat met zakelijk zit weet ik niet!
Je kunt ook contact opnemen met één van de accountmanagers via 0800 – 77 000 00 op werkdagen van 08:00 – 20:00 uur en op zaterdag van 10:00 – 15:00 uur.
Of wachten op een reactie van de moderators.
Succes!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.