Skip to main content
Beantwoord

Prijzen niet gelijk?

  • 6 September 2024
  • 6 reacties
  • 62 Bekeken

Ik heb recent een Unlimited basis abonnement afgesloten (naast mijn Internet thuis abonnement).

Ik wil nu toch graag een Unlimited plus abonnement. 

Als ik op de website kijk kost deze 2,50 per maand meer. Alleen als ik via mijn account wil upgraden kost deze 5 euro meer. Hoe kan dat? (Ook toont hij ingelogd het bedrag zonder de 7,50 euro korting)

 

 

 

Hallo @Jasper88 

De €2,50 korting op Unlimited Plus is een actie vanuit Odido voor nieuwe klanten. Bij het wijzigen in je Odido account zie je de prijzen zonder klantvoordeel, klantvoordeel zal achteraf vanzelf toegepast worden.


Ik betaal nu met basis 25 euro per maand. En zal straks dan 27,50 euro per maand betalen? Omdat het nu lijkt dat het 30 euro zou zijn. Omdat je standaard 7,50 euro korting krijgt bij unlimited abonnementen bij de combinatie korting. 


@Jasper88

Als je je bundel via je Odido account wijzigt naar Unlimited Plus dan zal je €30,00 per maand betalen.

In de app zie je €37,50 staan en daar gaat €7,50 af.


Inderdaad,  hoe hoger de unlimited bundel,  hoe meer klantvoordeel! En vergeet niet dat een 2e (of meer) mobiel unlimited (samen) abonnement altijd maar €20,- kost. 


Ja maar bij een nieuw abonnement zou ik 27,50 kwijt zijn. Geen 30. Is toch raar. 


@Jasper88

Zodra de haastmakers actie voor nieuwe klanten voorbij is dan is het op de website ook €30 inclusief klantvoordeel voor nieuwe klanten.


Reageer