Beste mijnheer,
Beste mevrouw,
Eerder had ik op valentijnsdag een code ontvangen, waarmee ik op 16-02-2025 een Nespresso apparaat gewonnen heb. Maar deze heb ik tot op heden helaas nog steeds niet ontvangen.
Volgens uw bevestigingssms zou dit apparaat binnen 5 werkdagen naar mij verstuurd worden.
Ik heb van Post.nl geen track en trace ontvangen en in de app heb ik ook geen berichten over de verzending voorbij zien komen. Mijn adres klopt verder ook gewoon; dit heb ik overigens nog gedubbelcheckt. Maar Odido heeft het Nespresso apparaat nog steeds niet aan mij geleverd.
Inmiddels is hierover al 5 x telefonisch contact geweest met Odido. De antwoorden die ik kreeg was "dat ze het aan het uitzoeken waren", "mijn manager is het aan het uitzoeken", "dat ik op de hoogte gehouden zou worden", "dat het Nespresso apparaat zo snel mogelijk mijn kant op zou komen" en enkele keren werd de verbinding plots verbroken.
Mijn laatste telefonische contact was op 07-03-2025 en tot op vandaag ben ik nog altijd in afwachting van mijn prijs: het Nespresso apparaat.
Wie bij Odido kan dit voor mij wel oplossen zodat ik uiteindelijk toch mijn prijs alsnog in ontvangst kan nemen/deze naar mij verzonden wordt?
Alvast hartelijk dank,
Met vriendelijke groeten,
Jan van Lievenoogen