Skip to main content
Beantwoord

Prepaid Surprise Nespresso apparaat niet ontvangen

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste mijnheer,

Beste mevrouw,

Eerder had ik op valentijnsdag een code ontvangen, waarmee ik op 16-02-2025 een Nespresso apparaat gewonnen heb. Maar deze heb ik tot op heden helaas nog steeds niet ontvangen.

Volgens uw bevestigingssms zou dit apparaat binnen 5 werkdagen naar mij verstuurd worden.

Ik heb van Post.nl geen track en trace ontvangen en in de app heb ik ook geen berichten over de verzending voorbij zien komen. Mijn adres klopt verder ook gewoon; dit heb ik overigens nog gedubbelcheckt. Maar Odido heeft het Nespresso apparaat nog steeds niet aan mij geleverd.

Inmiddels is hierover al 5 x telefonisch contact geweest met Odido. De antwoorden die ik kreeg was "dat ze het aan het uitzoeken waren", "mijn manager is het aan het uitzoeken", "dat ik op de hoogte gehouden zou worden", "dat het Nespresso apparaat zo snel mogelijk mijn kant op zou komen" en enkele keren werd de verbinding plots verbroken.

Mijn laatste telefonische contact was op 07-03-2025 en tot op vandaag ben ik nog altijd in afwachting van mijn prijs: het Nespresso apparaat.

Wie bij Odido kan dit voor mij wel oplossen zodat ik uiteindelijk toch mijn prijs alsnog in ontvangst kan nemen/deze naar mij verzonden wordt?

Alvast hartelijk dank,

Met vriendelijke groeten,

Jan van Lievenoogen

Beste antwoord door JanvL1979

Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen ​@JanvL1979, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Ik heb inmiddels goed nieuws voor je: het Nespresso apparaat is vandaag op de post gedaan wordt ook vandaag door PostNL bij je geleverd! De Track&Trace code heb ik in een privébericht met je gedeeld, zodat je weet wanneer je 'm kunt verwachten. 

Laat je weten wanneer je 'm hebt ontvangen? Ik hoor het graag en ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe Nespresso apparaat, hopelijk zal de koffie lekker smaken! ☕

Hoi Pharwin,

Ik heb vandaag het gewonnen Nespresso apparaat ontvangen waarvoor super bedankt ! Fijn dat het via deze community gelukt is om deze prijs alsnog te ontvangen. Ook fijn dat u mij zo goed op de hoogte heeft gehouden van de ontwikkelingen. Helaas valt er wel aan de telefonische klantenservice wat te verbeteren, maar voor mij zal de koffie er nu niet slechter door smaken.

Heel erg bedankt

Bekijk origineel

7 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@JanvL1979, van harte welkom op onze Community, wat leuk dat je bij Prepaid Surprise een Nespresso apparaat hebt gewonnen! Ik begrijp heel goed dat je deze zo snel mogelijk in ontvangt wilt nemen, laten we samen naar een oplossing kijken! Nadat je de prijs hebt gewonnen, wordt deze binnen 6 dagen naar je verstuurd, mits de adres- en contactgegevens goed zijn ingevuld. Ik heb gelijk gekeken bij je Prepaid-aansluiting en ik zie dat je adres- en contactgegevens volledig zijn ingevuld. Kun je het volgende met mij delen: 

• Speelcode
• Datum en tijd van opwaardering
• Welk spel speelde je 

Zodra ik die gegevens van je heb ontvangen, kan ik gelijk met je meekijken en dit voor je uitzoeken! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 2 april 2025

Heb u een privé bericht gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Jan van Lievenoogen

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@JanvL1979, helemaal goed! Het liefst willen we alle reacties in dit topic houden, zodat iedereen het openbaar kan lezen en ook de oplossing kan zien. Ik zie dat je al een privébericht hebt gestuurd en ik zal zo snel mogelijk bij je terugkomen met een reactie! 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@JanvL1979 hierbij nog even de update: ik heb gelijk navraag gedaan bij de persoon die over PrePaid-surprise gaat. We zien dat je inderdaad de Nespresso apparaat hebt gewonnen, gefeliciteerd! De betreffende persoon heeft navraag gedaan bij de leverancier, die het apparaat zou moeten versturen. Het is voor nu even afwachten totdat er meer bekend is. Zodra ik meer weet, laat ik het je direct weten!

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@JanvL1979, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Ik heb inmiddels goed nieuws voor je: het Nespresso apparaat is vandaag op de post gedaan wordt ook vandaag door PostNL bij je geleverd! De Track&Trace code heb ik in een privébericht met je gedeeld, zodat je weet wanneer je 'm kunt verwachten. 

Laat je weten wanneer je 'm hebt ontvangen? Ik hoor het graag en ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe Nespresso apparaat, hopelijk zal de koffie lekker smaken! ☕

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 7 april 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hoi Pharwin,

Ik heb vandaag het gewonnen Nespresso apparaat ontvangen waarvoor super bedankt ! Fijn dat het via deze community gelukt is om deze prijs alsnog te ontvangen. Ook fijn dat u mij zo goed op de hoogte heeft gehouden van de ontwikkelingen. Helaas valt er wel aan de telefonische klantenservice wat te verbeteren, maar voor mij zal de koffie er nu niet slechter door smaken.

Heel erg bedankt

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@JanvL1979 wat fijn dat je 'm hebt ontvangen, daar ben ik erg blij mee! Uiteraard, geen dank en graag gedaan - we helpen je altijd met alle liefde verder om het zo snel mogelijk voor je op te lossen! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe en heel veel plezier met je nieuwe Nespresso apparaat! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen