Skip to main content
Beantwoord

Prepaid Surprise


  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Na opwaarderen krijg ik nooit een link voor de PrePaid surprise en ook andere acties gedurende het jaar komen niet binnen. Kan iemand hierbij helpen?

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Iris, daar ben ik alweer! Ik heb je inmiddels toch gevonden in het Prepaid systeem en ik zie dat er inderdaad een aantal instellingen uitstonden en dat sms'jes van 3e partijen werden geblokkeerd. Alle instellingen staan nu goed, dus het moet nu werken om de sms'jes te ontvangen. 

Ik heb ook al een reactie ontvangen en vandaag of morgen wordt er opnieuw een sms gestuurd met een code. Dan kan je deze ook direct testen. Laat je het me weten als je vandaag of morgen een sms hebt ontvangen? Anders duik ik er uiteraard graag opnieuw voor je in! 

Bekijk origineel

12 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Iris, van harte welkom op de Community! Tof dat je Prepaid Surprise wil gebruiken. Ik kijk graag met je mee. Om een Surprise-sms'je te ontvingen moet je aan deze voorwaarden voldoen. Je ontvangt alleen een sms:

  • Bij opwaarderen vanaf € 10
  • Bij aankoop van een bundel (via iDeal) vanaf € 7,50

Voldoe je hieraan, maar ontvang je alsog geen sms'jes? Dan kijk ik graag mee of de optie voor jouw account wellicht is uitgeschakeld. Op dit moment heb ik geen toegang tot het juiste systeem, dus deze aavraag heb ik zojuist weer uitstaan, zodat ik kan zien of de juiste instellingen voor jou aanstaan. Laat je het me weten of je aan bovenstaande spelregels voldoet? Ik hoor het graag van je! 😊


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 11 maart 2025

Hi Marciano, ja die voorwaarden kloppen allemaal! Ik denk dat het inderdaad ergens misgaat in het account zelf, want ook tijdelijke acties die anderen soms wel krijgen, komen niet binnen.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Iris, bedankt voor de terugkoppeling! Ik heb inmiddels weer toegang tot het juiste systeem, echter kan ik je daar niet vinden. Ik wil dus het volgende met je proberen. Stuur een SMS met AANMELDEN naar 1616. Op deze manier meld je je (opnieuw) aan voor alle sms'jes. Het systeem kan enkele dagen nodig hebben om je aan te melden. Ik kijk dan maandag, direct na het weekend of ik je dan wel in het systeem kan vinden. Dan kan ik alle instellingen doorlopen. Mocht ik je dan nog niet vinden, dan gaat er inderdaad iets niet goed met je account en dan kan ik contact opnemen met de partij van dit systeem om dit op te lossen. Komt in ieder geval goed en ik spreek je uiterlijk maandag. Laat het me ook gerust weten als je merkt dat er iets is veranderd nadat je je hebt aangemeld per sms. Ik blijf graag volledig op de hoogte! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 14 maart 2025

Hey! Ik heb de SMS verstuurd en denk dat het heeft gewerkt, maar als je tijd zou hebben om de instellingen nog even te checken zou dat heel fijn zijn!


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Iris, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Super dat het er al op lijkt dat het heeft gewerkt. Ik zie in mijn systeem inderdaad dat de SMS goed is doorgekomen. Dus dat is al een stap in de goede richting. Ik kan je alleen nog steeds niet in het Prepaid-systeem vinden. Ik heb daarom direct een e-mail gestuud naar deze partij met de vraag dit te onderzoeken en op te lossen. Zodra ik een reactie heb, laat ik het je meteen weten. Mocht je in de tussentijd merken dat je de sms'jes ontvangt, laat je het me dan ook weten? Ik hoor het graag en ik spreek je snel! 😊


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Iris, daar ben ik alweer! Ik heb je inmiddels toch gevonden in het Prepaid systeem en ik zie dat er inderdaad een aantal instellingen uitstonden en dat sms'jes van 3e partijen werden geblokkeerd. Alle instellingen staan nu goed, dus het moet nu werken om de sms'jes te ontvangen. 

Ik heb ook al een reactie ontvangen en vandaag of morgen wordt er opnieuw een sms gestuurd met een code. Dan kan je deze ook direct testen. Laat je het me weten als je vandaag of morgen een sms hebt ontvangen? Anders duik ik er uiteraard graag opnieuw voor je in! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 19 maart 2025

Hey! Inmiddels heb ik wel algemene marketingberichtjes via SMS ontvangen, maar nog geen code. Kan dat kloppen?


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@iris-x wat fijn dat je de algemene smsjes nu wel ontvangt! We kunnen niet zien of je de speelcode wel of niet hebt ontvangen. Geen zorgen, je kunt de speelcode heel gemakkelijk opnieuw aanvragen via onze website: https://prepaidsurprise.odido.nl/#/. Als je klilkt op de knop '’speel en win'’ zie je rechtsonder een knop met '’speelcode kwijt'’. Als je daarop klikt en je telefoonnummer invoert, zal de speelcode opnieuw naar je worden verstuurd. 

Laat je weten of het hiermee lukt? We horen het graag van je! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 20 maart 2025

Hi! Heb dit net geprobeerd maar er zijn twee problemen:

  • ik kom niet in mijn surprise account (heb wel de aanmeld SMS van een paar dagen geleden gekregen):
    • als ik probeer in te loggen met een wachtwoord, staat er dat het niet overeenkomt met het telefoonnummer
    • als ik ‘wachtwoord vergeten’ doe, staat er: ‘oeps er ging iets fout’.
    • als ik een account probeer te maken, staat er: ‘oeps er ging iets fout’.
  • als ik aanklik dat ik mijn speelcode kwijt ben en mijn nummer intyp, staat er: ongeldig mobiel nummer.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@iris-x wat gek! Ik vermoed dat er op de achtergrond iets niet goed gaat. Kun je het volgende voor mij proberen: 

Stuur een sms naar 1616 met daarin de tekst '’AANMELDEN'’ Dit geeft meestal op de achtergrond het juiste 'duwtje' in het systeem.

Mocht dat niet lukken, kun je dan het volgende doen: 

Stuur een sms naar 1616 met daarin de tekst '’AFMELDEN'’ en vervolgens opnieuw een sms naar 1616 met de tekst '’AANMELDEN'’. 

Dit zou het probleem moeten verhelpen. Laat je weten of het hiermee lukt? Zo niet, dan zal ik ticket voor je aanmaken en doorzetten richting onze technische specialisten, zodat ze dit voor je kunnen oplossen!

Ik zie je reactie graag tegemoet! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 21 maart 2025

Hi! SMS net verstuurd en opnieuw het welkomstberichtje ontvangen, daarna proberen in te loggen en het werkt! Alleen geen code in mijn account, wellicht omdat de instellingen dus niet klopten tijdens de laatste keer opwaarderen?


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Iris, ik hoop dat je een leuk weekend hebt! Superfijn dat het hiermee heeft gewerkt en dat je ook weer kan inloggen. Het klopt dat er geen code in je account staat. Je ontvangt de speelcode alleen na je volgende opwaardering (nu alles goed staat ingesteld). Ik heb het voor de zekerheid nagevraagd bij mijn collega om te zien of we alsnog achteraf een code met je kunnen delen. Zodra ik een reactie heb, laat ik het je weten. Anders kijk ik met veel plezier of ik op een andere manier buiten het proces om iets voor je kan regelen! 😊


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen