Skip to main content

Hoi, ik ben momenteel op reis en kom binnenkort terug naar Nederland. Ik wil graag mijn Nederlandse prepaid simkaart weer gebruiken, maar ik ben helaas mijn pincode en pukcode kwijt.Ik heb geprobeerd om hulp te krijgen via de livechat op jullie website, maar deze optie werkt niet. Ook kan ik mijn pin- of pukcode niet opvragen via de gebruikelijke link die de chatbot geeft, omdat ik geen abonnement heb maar een prepaid simkaart.

Kunnen jullie me alsjeblieft helpen om mijn pin- en pukcode te achterhalen?

Alvast bedankt!

Heb je de simkaart wel 1 x in de afgelopen 6 maanden gebruikt? Anders wordt de kaart/nummer geannuleerd. 

Heb je de simkaart wel 1 x in de afgelopen 6 maanden gebruikt? Anders wordt de kaart/nummer geannuleerd. 

Ja, bedankt voor je reactie. Ik heb de simkaart in de afgelopen 6 maanden wel gebruikt.  

Hi @sim_s, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Uiteraard zorg ik er graag voor dat jij zo snel mogelijk weer je simkaart kunt gebruiken. Ik zie dat het e-mailadres dat je voor de Community gebruikt ook aan je prepaid simkaart gekoppeld staat. Dit is goed nieuws, want daardoor kon ik meteen je pin- en pukcode versturen naar het e-mailadres in kwestie. Check je je mail? Ik verneem graag van je of het gelukt is om weer toegang te krijgen!

Hi @sim_s, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Uiteraard zorg ik er graag voor dat jij zo snel mogelijk weer je simkaart kunt gebruiken. Ik zie dat het e-mailadres dat je voor de Community gebruikt ook aan je prepaid simkaart gekoppeld staat. Dit is goed nieuws, want daardoor kon ik meteen je pin- en pukcode versturen naar het e-mailadres in kwestie. Check je je mail? Ik verneem graag van je of het gelukt is om weer toegang te krijgen!

Hi @Sam van Odido, Bedankt voor je hulp! Ik heb de e-mail met de pin- en pukcode in goede orde ontvangen👍

Hoi Sim, fijn dat je de e-mail met je codes hebt ontvangen en uiteraard graag gedaan namens Sam. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne middag!

Reageer