Skip to main content
Beantwoord

Prepaid naar Prepaid kids terug vraag

Ik ben van prepaid naar prepaid kids verandert voor altijd online zo juist, alleen zou ik terug willen gaan naar prepaid en het bedrag terug krijgen. Ik ging ervan uit dat het een normale speed was en niet voor kids. Ik heb ook nu net internet voor vandaag moeten aan zetten hierdoor en dat bedrag betaald.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@kindregards, ik zie dat je in het veld '’info voor moderator'’ het andere geboortedatum hebt vermeld, deze komt wel overeen! Begrijp ik het goed dat de geboortedatum niet klopt en aangepast moet worden? Dan zal ik een e-mail naar je versturen, waarop je kunt reageren met een kopie van je ID-bewijs. Zodra ik die van je heb ontvangen, kan ik de geboortedatum voor je aanpassen. 

In de tussentijd heb ik je Prepaid-aansluiting gewijzigd naar de normale Prepaid, het is vanaf nu geen Prepaid-Kids meer! 

Laat je weten of het nog nodig is om je geboortedatum aan te passen? Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

7 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@kindregards, van harte welkom op onze Community! Als Prepaid Kids niet nodig is, begrijp ik heel goed dat je weer terugwilt naar de normale Prepaid, ik zoek graag voor je uit of het mogelijk is! Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer en je geboortedatum vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 7 april 2025

Gedaan!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@kindregards dank voor het invullen van je profielgegevens! Echter, zie ik alleen dat de geboortedatum niet overeenkomt met wat er onder je nummer in ons systeem bekend is. Zou je de juiste geboortedatum kunnen invullen in je profiel? Zodra alles overeenkomt,. kan en mag ik met je meekijken in je account! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 9 april 2025

Hi! Het hoort gewoon te kloppen, ik heb een nieuw profiel moet aanmaken een tijdje terug. Als de geboortedatum niet klopt, is het van iemand anders op dit adres. Maar zoals hij nu staat is van mij

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3773 reacties
  • Antwoord
  • 10 april 2025

Hey ​@kindregards, ik zie dat je in het veld '’info voor moderator'’ het andere geboortedatum hebt vermeld, deze komt wel overeen! Begrijp ik het goed dat de geboortedatum niet klopt en aangepast moet worden? Dan zal ik een e-mail naar je versturen, waarop je kunt reageren met een kopie van je ID-bewijs. Zodra ik die van je heb ontvangen, kan ik de geboortedatum voor je aanpassen. 

In de tussentijd heb ik je Prepaid-aansluiting gewijzigd naar de normale Prepaid, het is vanaf nu geen Prepaid-Kids meer! 

Laat je weten of het nog nodig is om je geboortedatum aan te passen? Ik hoor het graag van je! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 10 april 2025

Top, bedankt! Zou ik nog van ALTIJD ONLINE kunnen veranderen naar combi S? En geboortedatum hoeft niet aangepast te worden, er zijn namelijk meerdere op dit adres.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo ​@kindregards geen dank! Dat is helemaal goed. Ik zie in je account dat je beschikt over Altijd Online, Internet PrePaid Surprise & een Internet S-bundel. Dit kan ik niet voor je wijzigen, sorry! Het systeem laat dit niet toe. Ik zie dat Altijd Online nog geldig is tot en met 03/05/2025 en je Internet S-bundel tot en met 23/04/2025. Je zult dus echt moeten wachten totdat de einddatum is verstreken, daarna kun je de gewenste internetbundel weer activeren! 

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen