Skip to main content

Hi,

Net een prepaid simkaart besteld en ik heb begrepen dat ik tijdens het bestellen ervoor kon kiezen of ik nummerbehoud wilde of niet maar kreeg deze optie niet.

Ik heb wel bij m'n (adres)gegevens mijn huidige nummer ingevoerd, maar ik hoop niet dat dit nummer dan automatisch wordt overgezet naar prepaid. Ik wil namelijk een nieuw nummer naast mijn huidige nummer.

Kan iemand bevestigen dat dit goed gaat?

Dank,

Freek

Hi ​@fvanher1987, van harte welkom op onze Community! Geen zorgen, als je geen Nummerbehoud hebt aangevraagd, dan zal dit ook niet gebeuren. Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie inderdaad je PrePaid bestelling terug. Je hebt daarbij geen Nummerbehoud aangevraagd. Bij je PrePaid-aansluiting maak je gebruik van het nummer dat eindigt op ***9523. Je maakt gebruik van een nieuw nummer, naast je eigen huidige nummer. Het gaat dus helemaal goed! 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 😄

Hi ​@Pharwin van Odido,

Top, dank!

Kan je ook zien of de bestelling toevallig vandaag of morgen wordt bezorgd?

Dank,

Freek

@fvanher1987 geen dank! Ik zie dat de PrePaid simkaart gister bij je is afgeleverd door PostNL (door de brievenbus). Kan dat kloppen en heb je 'm ontvangen? 

Ik hoor het graag! 

Hi ​@Pharwin van Odido,

Ik heb hem gisteren besteld, dus dat zou wel heel snel zijn 😉.

Ik heb hem dus nog niet ontvangen. Zou je willen nakijken wanneer ik de kaart kan verwachten?

Dank,

Freek 

Goedemorgen ​@fvanher1987, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Ik zie bij je bestelling dat deze dezelfde dag nog is verzonden en ook bij je is afgeleverd via de brievenbus door PostNL. Het gaat om de adresgegevens uit je profiel. Heb je deze niet ontvangen? Anders kun je het beste een nieuwe PrePaid simkaart aanvragen via onze website. Of je kunt langsgaan in één van onze winkels, waar je direct een nieuwe PrePaid simkaart kunt aanschaffen! 

Reageer