Skip to main content

Op 9 december kon ik - in de app onder instellingen > blokkades -  allerlei blokkades instellen. Ik kan ze nu echter niet meer verwijderen: er volgt een foutmelding …

Kan dit opgelost worden?

 

 

Hallo @rindertb 

Je hebt nu geprobeerd de blokkades te verwijderen via de app? Probeer het eens via de website, via een andere browser of op een andere apparaat.


Via de website is de optie niet aanwezig.


Edit: toch wel. Onder ‘Tariefplan’:

 


Hi @rindertb 

Is het inmiddels al gelukt? Anders wil ik graag uitzoeken waarom het niet lukt. Ik heb daarvoor wel je gegevens nodig. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres? Dan kan ik je instellingen bekijken. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. 

Ik hoor graag van je!


Merkwaardig dat je dit op beantwoord hebt gezet; het probleem is niet weg en ik had zoals je vroeg een privébericht gestuurd:

 


Hi @rindertb 

Ik heb je vraag doorgezet naar onze app ontwikkelaars en wacht nog op reactie. Ook heb ik gereageerd op je bericht. Ik zie je reactie graag tegemoet.


Thx. Ik weet niet goed waar ik nu moet reageren … :slight_smile:  … maar heb dat nu ook weer via PB gedaan.


@rindertb  Klik rechtsboven op je inlognaam, kies daar “privé berichten” daar kan je lezen en terug reageren.

Fijne avond