Skip to main content

Goedemorgen.

 

Mijn dochter heeft een prepaid kaart, die ik kan opwaarderen. Ik kan haar echter niet volgen als ze onderweg is. Heb ik ander abonnement nodig of doe ik iets verkeerd? 

 

dank, mvg Sjong

Je geeft aan dat ze een prepaid kaart heeft. Heeft ze dan beltegoed? Je wil haar onderweg kunnen volgen, dit doe je door een app? Het kan zijn dat internet uitstaat buitens huis. Dit zou je even moeten na kijken als je dochter weer thuis is. 


Dank voor snelle reactie. Ja ze heeft beltegoed. We willen haar volgen met lokatietracker op de Iphone "zoek mijn iphone”. We krijgen alleen een melding als ze thuis is of bij een vriendin (Wifi), maar niet onderweg. 


Dank voor snelle reactie. Ja ze heeft beltegoed. We willen haar volgen met lokatietracker op de Iphone "zoek mijn iphone”. We krijgen alleen een melding als ze thuis is of bij een vriendin (Wifi), maar niet onderweg. 

Dan staat internet uit wanneer ze buiten is, het lijkt mij ook niet handig dit met een prepaid kaartje aan te zetten. Aangezien "Find my” best wel veel internet vraagt als deze continu de locatie moet versturen, dan is het prepaid tegoed snel op. Dan kan je beter kiezen voor een goedkope sim-only met bijvoorbeeld 12gb data. 

https://www.odido.nl/mobiel-abonnement/sim-only?shop=product&ch=es&cc=con&sc=acq&dr=24&pr=MAR01,MAP05,27606114&bc=1,0,0


dank je wel. is 4 GB ook toereikend of is dit echt te weinig als ze ook wil whatsappen en misschien snapchat onderweg. En kan ik per maand makkelijk switchen per abonnement? ook tegoed meenemen of is dat nu niet meer?

 


dank je wel. is 4 GB ook toereikend of is dit echt te weinig als ze ook wil whatsappen en misschien snapchat onderweg. En kan ik per maand makkelijk switchen per abonnement? ook tegoed meenemen of is dat nu niet meer?

 

Je kan altijd ophogen, maar 4gb is wel erg weinig. Helemaal met de socialmedia tegenwoordig. Je bedoeld je beltegoed? Dat durf ik niet te zeggen eerlijk gezegd. 

 

Op Google vind ik dat het ongebruikte beltegoed dan wordt teruggestort als je een abonnement op hetzelfde simkaartje zet. 


dank je


Reageer