Prepaid instellen: error melding HELP

  • 9 January 2024
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Prepaid instellen: auto abbo, saldo verhogen onder 2 eur, aanbetalen 10 eur via app/website etc. error melding:'Vraagt steeds om inloggen terwijl ik 100 x wachtwoord heb gewijzigd en ingelogd, gooit me steeds eruit met errormelding!!! HELP

Ik wil alleen met ideal 10 eur afrekenen, maar ik wordt van odidosite naar t-mobile site door gestuurd en error meldingen bij inloggen of betalen via ideal!!!

Hele XXXX systeem is niet professionals, stelletje amateurs hier bij t-mobile, bel, tele 2, alle systemen en 5G zijn niet OPTIMAAL, WEREKEN ALLEMAAL NIET!!!

 

XXXX chatbot is ook dom als pest, geen mens die je helpt!!! Ik spijt van prepaid kaart!!

 

Mijn advies zo snel mogelijk ander abbo bij kpn.nl nemen….!!!!

 

Moderator edit: schelden is absoluut niet toegestaan op de Community. Je kunt je ongetwijfeld indenken dat het gebruiken van de scheldwoorden hierboven zeer, zeer kwetsend kan zijn. Ik geef je meteen een laatste waarschuwing. Zien we dit nog eens gebeuren, dan ben je permanent verbannen. Lees onze Huisregels er nog eens op na: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.

Marciano van Odido 3 maanden geleden

Hi Anthony, wat apart dat het niet werkt. Ik kijk graag met je mee! Kan je me allereerst meer informatie geven?

  1. Via welke pagina probeer je op te waarderen (URL)?
  2. Welke foutmelding krijg je precies? Een screenshot zou erg helpen!
  3. Naar welke T-Mobile pagina word je doorverwezen. Wat is de volledige URL?
  4. Heb je een Nederlandse bankrekening met internetbankieren?
  5. Heb je je geregistreerd voor Online opwaarderen?
  6. Welke internetbrowser gebruik je precies om dit te doen?

Ik zie je antwoorden graag tegemoet!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Anthony, wat apart dat het niet werkt. Ik kijk graag met je mee! Kan je me allereerst meer informatie geven?

  1. Via welke pagina probeer je op te waarderen (URL)?
  2. Welke foutmelding krijg je precies? Een screenshot zou erg helpen!
  3. Naar welke T-Mobile pagina word je doorverwezen. Wat is de volledige URL?
  4. Heb je een Nederlandse bankrekening met internetbankieren?
  5. Heb je je geregistreerd voor Online opwaarderen?
  6. Welke internetbrowser gebruik je precies om dit te doen?

Ik zie je antwoorden graag tegemoet!

Reageer