Skip to main content

Goedemoegen,

Nieuwe prepaid aangeschaft met 10 euro beltegoed. Na aanmelding op odido blijft het te goed nog steeds op 5 euro en geen 10 euro zoals vermeld staat op de verpakking.

Verder geen instructie meer. Wat mis ik hier?

Hallo ​@mokkie 

Sms REGISTREREN naar 1616 en je krijgt €5 beltegoed 😊

Hallo ​@mokkie 

Hi,

Verstuurd maar ik krijg geen bevestiging terug en de tegoed blijft op 5 euro... zo te zien doet het niet.

Hallo ​@mokkie 

Het werkt niet. Saldo opvragen via sms werkt t wel. 

Idee waarom het niet werkt?

Hi ​@mokkie, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je na registratie € 5,00 tegoed ontvangt bij je PrePaid-aansluiting, laten we samen naar een oplossing kijken! Had je al wel eens je toestel opnieuw opgestart en daarna geprobeerd de sms te versturen? Vaak wil dat nog wel eens helpen. Heb je ook alle gegevens ingevuld in je account? Graag kijk ik met je mee of alles goed staat ingesteld. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummeren geboortedatum invullen in je profiel? Dan kan ik met je meekijken! 

Hi, dank voor je bericht. Bij mobiel opnieuw starten deed het inderdaad. Beltegoed is zo te zien ook bijgeschreven. Nogmaals dank en fijne feestdagen toegewenst.

Goedemorgen Mokkie, superfijn om te lezen dat het na het herstarten is gelukt. Graag gedaan namens Pharwin en Waqqas en voor jou ook hele fijne feestdagen namens ons! 😄🎄

Hi ​@mokkie, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je na registratie € 5,00 tegoed ontvangt bij je PrePaid-aansluiting, laten we samen naar een oplossing kijken! Had je al wel eens je toestel opnieuw opgestart en daarna geprobeerd de sms te versturen? Vaak wil dat nog wel eens helpen. Heb je ook alle gegevens ingevuld in je account? Graag kijk ik met je mee of alles goed staat ingesteld. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummeren geboortedatum invullen in je profiel? Dan kan ik met je meekijken! 

Hi, waarom is de 5 euro promotie tegoed en eindigt over 6 dagen? Het is wel erg vreemd. Op de verpakking staat na aanmelding is de tegoed 10 euro.

Koop een prepaid tegoed van 10 euro, waarvan maar 5 euro op zit. Daarna overal zoeken missende tegoed, blijkt achteraf om dat om een promotie gaat en eindigt op 31dec? Dit kan toch niet kloppen??

Hoi Mokkie, dit klopt inderdaad. Na registratie valt de € 5 onder promotioneel tegoed en deze is altijd 30 dagen houdbaar.

Hi ​@Marciano van Odido, ik vind dit nogal misleidend en vaag. Op de verpakking staat na aanmelden in mijn odido krijg je in totaal 10 euro beltegoed. Dit had ik ook niet gekregen maar moest ergens een sms sturen om de tegoed te krijgen. Verder stond ook geen verwijziging dat om een deels promotie gaat. 

Daarnaast staat promotioneel geldig t/m 31 dec 2024 en dat is ook geen 30 dagen, maar 6 dage. Terwijl Ik 3 dagen geleden de sms heb verstuurd.

Je kocht immers een prepaid omdat je bereikbaar wilt zijn en niet veel gaat bellen / internetten, daar is mobiel abonnement voor..

Prepaid is zeker voor gesprekken en data. Mensen die geen abonnement kunnen krijgen vanwege achulden of kinderen die je wilt leren hoe met dit soort techniek om te gaan. Die 5 euro extra is dus om eens te proberen om b.v. de voicemail in te stellen, bel 1233.

Natuurlijk zijn er ook usecases waarbij de kaart alleen voor inkomende gesprekken wordt gebruikt. Daar is het promotie bedrag minder voor bedoeld, de kaart blijft 6 maanden werken en is te verlengen door een sms/gesprek of wat data te gebruiken. Daarna blijft het nummer weer 6 maanden actief.

Dan moet die 5 euro extra ook minimaal 6 maanden geldig zijn ipv 6 dagen die ik heb.

Goedemorgen Mokkie, 6 dagen is wel erg weinig en dat zou niet moeten kloppen. De voorwaarden heb ik gezocht en kon ik zo snel niet vinden. Dus dit ga ik ook voor je navragen. Zodra ik reactie heb, kom ik of mijn collega bij je terug (ik ben zelf na vandaag een week afwezig). Zet je wel alvast je 06-nummer in je profiel? Dan kijkt mijn collega graag met je mee!

Goedemorgen Mokkie, 6 dagen is wel erg weinig en dat zou niet moeten kloppen. De voorwaarden heb ik gezocht en kon ik zo snel niet vinden. Dus dit ga ik ook voor je navragen. Zodra ik reactie heb, kom ik of mijn collega bij je terug (ik ben zelf na vandaag een week afwezig). Zet je wel alvast je 06-nummer in je profiel? Dan kijkt mijn collega graag met je mee!

Na 31 dec is inderdaad na 6 dagen activatie de 5 euro uit de prepaid...

Hi ​@mokkie, allereerst, de beste wensen voor het nieuwe jaar en ik hoop dat je een fijne jaarwisseling en feestdagen hebt gehad! Ik heb gelijk meegekeken en de reden dat het tegoed geldig was tot en met 31 december durf ik niet te zeggen en kan ik ook niet zo snel achterhalen. Geen zorgen, ik heb zojuist € 5,00 opnieuw toegevoegd aan je PrePaid-tegoed en ik heb je ook hierover een bevestiging per sms verstuurd. Van dit tegoed kun je gebruikmaken tot en met 31 december 2025, zo heb je lang genoeg de tijd om het te gebruiken! 😄

Als we nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten - we zitten voor je klaar! 

@Pharwin van Odido Ook de beste wensen voor het nieuwe jaar! Dank voor je support!

Reageer