prepaid bundel betaald, maar niet geactiveerd

  • 18 April 2024
  • 5 reacties
  • 31 Bekeken

hi! Ik heb twee keer voor een bundel betaald, maar hij is alleen de tweede keer af gegaan. Zouden jullie dat even kunnen checken en eventueel terug storten 

MAyoub 12 dagen geleden

Hallo @MAyoub, welkom op onze Community! Ik heb gelijk zitten zoeken op je e-mailadres en ik ben het nummer tegenkomen dat eindigt op ***065, gaat het daarover? Daarbij zie ik inderdaad dat je twee keer de bundel '’Unlimited data voor een dag'’ had aangeschaft. Er kan altijd maar één bundel tegelijk actief zijn. De kosten van € 2,95 kan ik eventueel voor je bijschrijven bij je PrePaid-tegoed. 

Laat maar even weten of je dit zou willen, dan maak ik het gelijk voor je in orde! 😄

 

Ja graag, bedankt! 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @MAyoub, welkom op onze Community! Ik heb gelijk zitten zoeken op je e-mailadres en ik ben het nummer tegenkomen dat eindigt op ***065, gaat het daarover? Daarbij zie ik inderdaad dat je twee keer de bundel '’Unlimited data voor een dag'’ had aangeschaft. Er kan altijd maar één bundel tegelijk actief zijn. De kosten van € 2,95 kan ik eventueel voor je bijschrijven bij je PrePaid-tegoed. 

Laat maar even weten of je dit zou willen, dan maak ik het gelijk voor je in orde! 😄

Hallo @MAyoub, welkom op onze Community! Ik heb gelijk zitten zoeken op je e-mailadres en ik ben het nummer tegenkomen dat eindigt op ***065, gaat het daarover? Daarbij zie ik inderdaad dat je twee keer de bundel '’Unlimited data voor een dag'’ had aangeschaft. Er kan altijd maar één bundel tegelijk actief zijn. De kosten van € 2,95 kan ik eventueel voor je bijschrijven bij je PrePaid-tegoed. 

Laat maar even weten of je dit zou willen, dan maak ik het gelijk voor je in orde! 😄

 

Ja graag, bedankt! 

Reputatie 6
Badge +6

@MAyoub Geen probleem! Ik heb het zojuist voor je in orde gemaakt en je ook hierover een bevestiging per SMS verstuurd. Ik moest er een rond getal van maken, dus bij deze heb ik er € 3,00 van gemaakt! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend toe! 😄

Hallo, ik heb een bundel L gekocht. Bedrag van 15 € is van rekening er afgegaan, maar bundel niet geactiveerd.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @mevb, leuk dat je PrePaid gebruikt! Ik heb je account direct opgezocht en ik zie inderdaad dat je vanochtend een Bundel L hebt gekocht. De verwerking hiervan kan altijd even duren, maar ik zie hem inmiddels actief staan in je account. Zie je hem nu ook in Mijn Odido? 

 

Reageer