Skip to main content

Goedeavond/Middag/Morgen :D

 

Ik wilde 5g activeren in mijn T-Mobile app maar dat kon ik niet doorvoeren. Daarna heb ik per ongeluk mijn abonnement van Onbeperkt naar 10GB veranderd!!! Help!! Kan iemand van T-Mobile dit voor mij rechttrekken? 

 

mvg josh

Hallo @joshux  Welkom in de community van T-Mobile.

De moderator zullen je verder helpen. 
Doordat het weekend is moet je wel even geduld hebben.

Misschien vind je het leuk om ondertussen mee te doen met onze Music Monday

Groetjes en fijne zondag👍🏻

 


Hoi @joshux,

Dit wil ik graag voor je oplossen! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan zorg ik dat de bundel zo spoedig mogelijk wordt teruggezet. Ik zal dan gelijk kijken of het mij wel lukt om 5G erbij te activeren.

Ik zie jouw bericht vanzelf verschijnen!


Reageer