Skip to main content
Beantwoord

Perongeluk Abonement veranderd


Goedeavond/Middag/Morgen :D

 

Ik wilde 5g activeren in mijn T-Mobile app maar dat kon ik niet doorvoeren. Daarna heb ik per ongeluk mijn abonnement van Onbeperkt naar 10GB veranderd!!! Help!! Kan iemand van T-Mobile dit voor mij rechttrekken? 

 

mvg josh

Beste antwoord door Dave

Hoi @joshux,

Dit wil ik graag voor je oplossen! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan zorg ik dat de bundel zo spoedig mogelijk wordt teruggezet. Ik zal dan gelijk kijken of het mij wel lukt om 5G erbij te activeren.

Ik zie jouw bericht vanzelf verschijnen!

Bekijk origineel

2 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7924 reacties
  • 19 juni 2021

Hallo @joshux  Welkom in de community van T-Mobile.

De moderator zullen je verder helpen. 
Doordat het weekend is moet je wel even geduld hebben.

Misschien vind je het leuk om ondertussen mee te doen met onze Music Monday

Groetjes en fijne zondagđŸ‘đŸ»

 


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • Antwoord
  • 20 juni 2021

Hoi @joshux,

Dit wil ik graag voor je oplossen! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan zorg ik dat de bundel zo spoedig mogelijk wordt teruggezet. Ik zal dan gelijk kijken of het mij wel lukt om 5G erbij te activeren.

Ik zie jouw bericht vanzelf verschijnen!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen