Skip to main content

Ik heb op 29 dec mijn bundel gewijzigd naar unlimited data en bellen. Er is toen automatisch 5g toegang toegevoegd. Twee dagen geleden zat ik in de app te kijken of ik dit zou kunnen verwijderen uit mijn bundel. Ik heb toen per ongeluk mijn bundel veranderd naar 20GB/unlimited bellen. Ik heb hier verder ook geen bevestiging van ontvangen. Kan ik dit nog terug draaien? Ik zie hier in de app geen mogelijkheid voor.

 

Je kunt 1 x per maand een wijziging van bundels uitvoeren. Dit is door de klantenservice nisschien te doen. Je kunt volgende maand ook weer zelf een nieuwe aanpassing doorvoeren.


Je kunt 1 x per maand een wijziging van bundels uitvoeren. Dit is door de klantenservice nisschien te doen. Je kunt volgende maand ook weer zelf een nieuwe aanpassing doorvoeren.

 

Zojuist gebeld met klantenservice en hebben het meteen aangepast. Bedankt voor je antwoord superuser Eric


Reageer