Skip to main content

ik heb een nieuwe Iphone 16 Pro Max gekocht, die een week zonder bericht bij de Odido shop lag te wachten, zonder dat ik bericht had gekregen.

Nu ik hem eindelijk heb, werkt het overzetten van de E-sim van mijn oude Iphone 11 naar de nieuwe telefoon niet, omdat de oude telefoon geen e-sim overzetten accepteert :-(

 

Odido is momenteel niet te bereiken en de chat stuurt je telkens naar het zelfde.

 

Iemand tips ?

Je kunt een eSIM niet overzetten. Die zit ingebakken in je telefoon. Je moet hem activeren.


Hoi Bianca, van harte welkom op de Community en gaaf dat je nu een nieuwe iPhone 16 hebt! Goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld. Ik heb meteen meegekeken en ik zie dat er gisteren een simswap heeft plaatsgevonden. Is het helemaal gelukt? Zo niet, heb je wel toegang tot Mijn Odido? Dan kan ik een nieuwe voor je bestellen en voor je klaarzetten. Ik hoor het graag van je! 😊


Reageer