Skip to main content

Goedenavond!

Vandaag een beetje door mijn Odido omgeving aan het scrollen en kwam erachter dat het lijkt of ik al maanden teveel betaal?

Ik heb nog een oude GO 19.1 unlimited GB + bellen 19.1 bij mijn klant voordeel staat het volgende. 

Go 19.1

Unlimited GB + bellen 19.1

voordelen per maand

• Klantvoordeel Unlimited voor €25
  • Internet (glasvezel) klant voordeel €5 per maand.

Op de factuur staat dat ik €30,54 moet betalen.

Ook heb ik een verleng aanbod waar ik nog wel wat vragen over heb.

​​​​Mijn interesse viel op 

Unlimited basis €25

Unlimited plus €27,50

Zijn er veel verschillen in de voorwaarden/regels tussen de GO 19.1 en de nieuwe abonnementen behalve de prijs? 

En er staat dat ik nog een unlimited abbonement kan nemen voor €20, is dit dan ook een Unlimited plus of niet?

​​​​

Alvast bedankt!

Hallo ​@pasiee 

Op je huidige abonnement is waarschijnlijk een inflatiecorrectie toegepast waardoor je meer betaalt.

Meer informatie over de nieuwe unlimited abonnementen vind je op deze pagina. Klik op bestel nu bij Basis en Plus, alle verschillen staan er gewoon bij en Unlimited samen is hetzelfde abonnement als dat jij neemt maar dan voor €20.

Hallo ​@pasiee 

Op je huidige abonnement is waarschijnlijk een inflatiecorrectie toegepast waardoor je meer betaalt.

Meer informatie over de nieuwe unlimited abonnementen vind je op deze pagina. Klik op bestel nu bij Basis en Plus, alle verschillen staan er gewoon bij en Unlimited samen is hetzelfde abonnement als dat jij neemt maar dan voor €20.

Heel erg bedankt voor je antwoord!

Zit er geen verschil tussen de "oude" unlimited en de "nieuwe"?

@pasiee 

Als je op de bestelpagina voor Basis of Plus kiest dan staat daar alles bij beschreven, vergelijk het met je GO unlimited abonnement.

Reageer