Beantwoord

Orderbevestiging opwaardering PrePaid

  • 2 April 2024
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Hi! Ik heb afgelopen donderdag mijn prepaid opgewaardeerd met 50,- Voorheen kon ik altijd de orderbevestiging inzien en downloaden, zodat ik die kon opsturen naar het bedrijf. Nu kan ik nergens meer mijn orderbevestiging zien? Met Orderbevestiging bedoel ik het bestand die je kan downloaden van alphacomm. Hierin staat alle informatie over de betaling, dus ik bedoel niet het smsje van T Mobile. Wie kan mij helpen?

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 3 April 2024, 09:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Mannis, van harte welkom op de Community! Wat apart dat je opeens geen orderbevestiging meer kan inzien en downloaden. Als je je 06-nummer in je profiel zet (onder Klantnummer), dan stuur ik je een mail waarop je kan reageren met je betaalbewijs. Deze stuur ik dan direct mee naar Alphacomm met de vraag hoe het precies zit. Ik hoop dat ik dan snel reactie ontvang en dat je je orderbevestiging weer ontvangt! 😄

Via welke manier heb je precies opgewaardeerd? (Online Opwaarderen (van Odido), Online opwaarderen (niet Odido), Bundel kopen, PayPal opwaarderen (via Odido), Automatisch Opwaarderen, Sms Opwaarderen, Opwaardeerkaart / beltegoedbon, SelfService Portal (in Odido Shop), Opwaarderen via Tikkie, Opwaardeer app)

Hoi Marciano, ik heb het bijgewerkt, zie de mail wel verschijnen. Ik heb opgewaardeerd via de online opwaarderen van Odido functie. 

Reageer