Skip to main content

Beste Odido,

 

Graag zou ik mijn mobiele internet abonnement willen opzeggen ivm emigratie. Telefonisch zijn jullie zeer slecht bereikbaar. Helaas krijg ik via de chat ook geen contact. Hoe regel ik dit zsm?

Beste @linpp  je kan je abonnement opzeggen tegen 50% van de kosten van je huidige abonnement (zonder de extra korting die je eventueel hebt) 

 

Opzeggen

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Kwestie van even bellen. Of naar 0800-7112, als je een abonnement hebt voor je bedrijf. Je kan je mobiele abonnement ook online opzeggen. Doe je in Mijn Odido. Of je stuurt ons een brief.
Goed om te weten: onze medewerkers mogen een abonnement alleen opzeggen als je eigen naam op het contract staat.

 

Wil je per post opzeggen? Stuur je brief dan naar:
Odido Service bv
Postbus 16272
2500BG Den Haag

In de brief zet je in ieder geval:

  • het telefoonnummer van je abonnement
  • je klantnummer (deze staat op je factuur)
  • je naam en adresgegevens

Als je hebt opgezegd, krijg je van ons een bevestiging per post. Daar staat je opzegdatum in.

 

Odido Internet + TV opzeggen
Wil je Odido Internet + TV opzeggen? Bel naar Odido Service of lees hier meer over hoe je dat doet.


Reageer