Skip to main content

Dank!

En nog een vraag, hoe kan ik mijn mobiel abbonement die nog 2 jaar loopt, eerder opzeggen? Ik weet dat het tegen betaling is, maar dat is goed. Ik ga namelijk tijdelijk verhuizen naar buiten EU en wil graag deze stopzetten. 

Thanks! 

Hoi @Eduarends, ik heb je vraag verplaatst naar een apart topic zodat ik dit in het mobiele gedeelte van de Community kon plaatsen. Binnenkort komt een mobiele collega en moderator je helpen. Hoe dan ook wil ik je alvast heel veel succes in het buitenland wensen, ik hoop dat je jezelf er snel thuis voelt! 🙂

Hallo @Eduarends, daar geef ik je graag meer duidelijkheid over! Eerder opzeggen is altijd mogelijk. Bij een afkoop, betaal je 50% van de maandelijke kosten voor de resterende maanden en het toestelkrediet wat je nu nog open hebt staan (als je deze hebt). Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***0692, is dat het juiste nummer? Zo ja, dan zie ik dat je nog in contract zit tot en met 23-5-2026. Houd er rekening mee dat je altijd een maand opzegtermijn bij ons hebt. Als ik de opzegging vandaag voor je verwerk, zal deze worden stopgezet op 16-8-24. De berekening heb ik gelijk voor je gemaakt en met een maand opzegtermijn kom je uit op een afkoopsom van € 153,32. 

Als je mij hierop akkoord kunt geven, maak ik het gelijk voor je in orde. Ik zal dan alleen nog een extra verificatie met je uit moeten voeren om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Zodra ik die code heb ontvangen, kan ik de opzegging voor je in orde maken! 

Hoi, dank voor je reactie. Vraagje, is die 153 euro eenmalig of is dat per maand? 

hoi @Eduarends

Een afkoop som bij beeindiging van het abonnement is altijd éénmalig.

Ah top. En zou het mogelijk zijn om die 50% van de resterende maanden in 1 keer te betalen? 

@Eduarends Ja dat is ook zeker wat we bedoelden! Als je je abonnement afkoopt, heb je een maand opzegtermijn en de afkoopsom kun je dan op je eindfactuur in één keer verwachten. 

Als je dit wilt, kunnen we het voor je in orde maken. Laat maar gerust weten wat je zou willen! 

Ik zou alles in een keer willen betalen. Maakt het makkelijker voor mij wanneer ik in de buitenland zit. Dank voor het oppakken. 

@Eduarends dat kan ik voor je regelen! Ik moet alleen nog een extra check uitvoeren om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Ik heb zojuist een verificatiecode per SMS naar je verstuurd. Zou je die met mij willen delen? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 

Code: 8630262 

Dank voor het delen van de code! Nog één laatste vraag: als ik je abonnement opzeg, komt je nummer na de maand opzegtermijn wel te vervallen. Als je je Nummer liever wilt behouden, kan ik je abonnement omzetten naar een PrePaid-aansluiting. Laat maar gerust weten wat je zou willen! 😄

Graag naar pre-paid aanlsuiting. Ik wil mijn nummer behouden ;) 

Top, dank voor de bevestiging! Gelukkig dat ik het nog dubbel had gecheckt, anders zou je nummer komen te vervallen. Ik heb zojuist de omzetting naar PrePaid voor je verwerkt. Je abonnement zal op 16/08/24 worden omgezet naar een PrePaid-aansluiting en ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast een hele fijne tijd in het buitenland gewenst! 😄

Reageer