Dank!
En nog een vraag, hoe kan ik mijn mobiel abbonement die nog 2 jaar loopt, eerder opzeggen? Ik weet dat het tegen betaling is, maar dat is goed. Ik ga namelijk tijdelijk verhuizen naar buiten EU en wil graag deze stopzetten.
Thanks!
Dank!
En nog een vraag, hoe kan ik mijn mobiel abbonement die nog 2 jaar loopt, eerder opzeggen? Ik weet dat het tegen betaling is, maar dat is goed. Ik ga namelijk tijdelijk verhuizen naar buiten EU en wil graag deze stopzetten.
Thanks!
Hoi
Hallo
Als je mij hierop akkoord kunt geven, maak ik het gelijk voor je in orde. Ik zal dan alleen nog een extra verificatie met je uit moeten voeren om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Zodra ik die code heb ontvangen, kan ik de opzegging voor je in orde maken!
Hoi, dank voor je reactie. Vraagje, is die 153 euro eenmalig of is dat per maand?
hoi
Een afkoop som bij beeindiging van het abonnement is altijd éénmalig.
Ah top. En zou het mogelijk zijn om die 50% van de resterende maanden in 1 keer te betalen?
Als je dit wilt, kunnen we het voor je in orde maken. Laat maar gerust weten wat je zou willen!
Ik zou alles in een keer willen betalen. Maakt het makkelijker voor mij wanneer ik in de buitenland zit. Dank voor het oppakken.
Code: 8630262
Dank voor het delen van de code! Nog één laatste vraag: als ik je abonnement opzeg, komt je nummer na de maand opzegtermijn wel te vervallen. Als je je Nummer liever wilt behouden, kan ik je abonnement omzetten naar een PrePaid-aansluiting. Laat maar gerust weten wat je zou willen!
Graag naar pre-paid aanlsuiting. Ik wil mijn nummer behouden ;)
Top, dank voor de bevestiging! Gelukkig dat ik het nog dubbel had gecheckt, anders zou je nummer komen te vervallen. Ik heb zojuist de omzetting naar PrePaid voor je verwerkt. Je abonnement zal op 16/08/24 worden omgezet naar een PrePaid-aansluiting en ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast een hele fijne tijd in het buitenland gewenst!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.