Hallo,
kan iemand mij vertellen hoe ik mijn contract vroegtijdig opzeg? En hoeveel dat zou kosten.
Hallo,
kan iemand mij vertellen hoe ik mijn contract vroegtijdig opzeg? En hoeveel dat zou kosten.
Hoi, dat kun je eenvoudig berekenen door
Als je dit wilt kan de klantenservice dat voor je in gang zetten. Dan volgt uiteindelijk een slotnota.
Hey Eric,
ah oké, zou jij dit voor mij kunnen regelen? Of hoe werkt het precies?
krijg ik dan een mail met een betaalverzoek?
Hallo
Gaat het om een mobiele abonnement.
Bij vroegtijdig opzeggen betaal je 50% van de resterende abonnementskosten zonder kortingen + het resterende toestelkrediet indien van toepassing, houdt ook rekening met een maand opzegtermijn.
Als je klantnummer in je community profiel staat dan kan een moderator direct voor je kijken hoeveel je precies moet betalen.
Mijn klantnummer staat nog niet in mijn profiel.
zou ik die hier kunnen sturen? Dat er dan even iemand kijkt.
Heb hem toegevoegd aan mijn profiel
Hallo
Als je hiermee akkoord gaat, moet ik alleen nog een extra verificatie bij je uitvoeren om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Hiervoor zal ik een verificatiecode per SMS naar het nummer versturen. Als je die kunt delen, kan ik de opzegging voor je in orde maken. Laat maar gerust weten wat je zou willen!
Hey,
gisteren had ik gebeld met Odido en daarbij werd mij verteld dat ik mijn anderen abonnement alvast moest afsluiten met nummerbehoud en dat mijn nieuwe provider het dan met jullie zou regelen. Zou u kunnen kijken of er toevallig al contact geweest is?
Hallo
Je wilt naar een andere provider met dit nummer?
Je kan ook kiezen om je abonnement hier op te zeggen en je abonnement om laten zetten naar prepaid, daarna kun je een nieuwe abonnement met nummerbehoud aanvragen.
Hallo
gisteren heb ik al een nieuw abonnement afgesloten via Belsimpel bij een provider. Wordt het dan ook geregeld? Dat werd mijn in ieder geval wel via de telefoon verteld. Dat ik het nieuwe abonnement met nummerbehoud moest afsluiten en dat jullie het dan met de nieuwe provider zouden regelen. Ook werd er gezegd dat ik dan automatisch een eind rekening zou krijgen.
hoi
Dat is helaas niet helemaal juist. Je hebt waarschijnlijk ook nog niet de sms bevestiging van nummerbehoud gehad. Als een nieuwe provider namelijk een nummerbehoud verzoek stuurt naar een andere provider dan moet die valideren of de aangevraagde datum past binnen het contract. Dat zal nu niet het geval zijn omdat je de afkoopsom van Odido nog niet geregeld/geaccepteert hebt. Als je dat wel doet zal Odido het verzoek van de nieuwe provider wel goedkeuren. Dus belangrijk dat je eerst op de post van
Ah oké, dus als ik daarop reageer komt het goed? Heb namelijk al wel betaald voor het toestel.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.