Skip to main content

Ik heb meerdere abonnementen bij jullie. Nu wil ik het abonnement op mijn Ipad stopzetten.

Deze hebben we destijds voor ons dochtertje aangevraagd zodat ze ook buitenshuis op de Ipad kon. Echter is dit nu niet meer nodig.

Hoe pak ik dit aan? Ik zie nergens iets een mogelijkheid om dit online te doen.

mvg, Cindy Berghuis-Fortuijn

Kwestie van even bellen. Of naar 0800-7112, als je een abonnement hebt voor je bedrijf. Je kan je mobiele abonnement ook online opzeggen. Doe je in Mijn Odido. Of je stuurt ze een brief.
Goed om te weten: Odido medewerkers mogen een abonnement alleen opzeggen als je eigen naam op het contract staat.

 

Wil je per post opzeggen? Stuur je brief dan naar:
Odido Service bv
Postbus 16272
2500BG Den Haag

In de brief zet je in ieder geval:

  • het telefoonnummer van je abonnement
  • je klantnummer (deze staat op je factuur)
  • je naam en adresgegevens

Als je hebt opgezegd, krijg je van Odido een bevestiging per post. Daar staat je opzegdatum in.

 

Odido Internet + TV opzeggen
Wil je Odido Internet + TV opzeggen? Bel naar Odido Service of lees hier meer over hoe je dat doet.

 


Reageer