Skip to main content

Opwaardering mislukt maar toch afgeschreven

  • 27 April 2023
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Hoi,

Vanavond een online prepaid opwaardering gedaan van €10 met een credit kaart(meerdere malen gebruikt) en betaling mislukt, maar toch afgeschreven. Enkele minuten later zelfde handeling gedaan en wel gelukt. 
 

Vraag? Wanneer wordt deze afschrijving terug gestort? Wil de opwaardering niet terug, maar de €10 terug gestort. 

Hoi,

Vanavond een online prepaid opwaardering gedaan van €10 met een credit kaart(meerdere malen gebruikt) en betaling mislukt, maar toch afgeschreven. Enkele minuten later zelfde handeling gedaan en wel gelukt. 
 

Vraag? Wanneer wordt deze afschrijving terug gestort? Wil de opwaardering niet terug, maar de €10 terug gestort. 

Hi @Leandrovbreet, goed dat je contact opneemt, ik help je graag verder! Had je deze opwaardering via onze website gedaan (https://opwaarderen.t-mobile.nl/nl/shop/topup/tmobilenl)? Of is dit op een andere manier geweest? Bij creditcard en PayPal zijn er opwaardeerlimieten per telefoonnummer, betaalaccount en e-mailadres.

Creditcard
   • 1 dag - 2 orders - 50 euro
   • 14 dagen - 3 orders - 100 euro
   • 30 dagen - 5 orders - 150 euro

Had je toevallig je opwaardeerlimiet bereikt? Als dat niet het geval was, zoek ik dit graag voor je uit! Kun je aan mij laten weten wanneer je deze opwaardering had gedaan (datum/tijdstip)? Op welke manier is dit geweest? Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en e-mailadres? Daarnaast heb ik ook een screenshot van deze betaaldbewijs nodig, waarop alle betalingskenmerken te zien zijn. Je kunt deze delen in dit Topic of ik kan je een e-mail versturen, waarop je kunt reageren met de screenshot, zodat ik het voor je kan doorzetten naar de afdeling die hierover gaat en zij het voor je kunnen uitzoeken! Ik vermeld er dan ook gelijk bij dat je het geld terug wil ontvangen en dus niet het tegoed bijgeschreven wil hebben. 

 

Ik hoor het graag van je! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


Hi Pharmin,

 

had pas gister weer na een maand een online prepaid opwaardering gedaan en geen limiet. Wel met een credit kaart en ging voorheen wel goed. 
 

kun je mij een e-mail sturen dan reageer ik daarop met de rest van de persoonlijke informatie. 
 

alvast bedankt. 


Hi @Leandrovbreet 

Bedankt voor je reactie. Ik ben gelijk voor je aan de slag gegaan en heb je de e-mail verstuurd met daarin een aanvraag voor meer informatie. Je kan op de e-mail reageren met en de screenshot van je betaling als bijlage sturen. Zodra we een reactie hebben, wordt het gelijk doorgezet naar de desbtreffende afdeling. We verwachten dat je dan binnen 5 werkdagen een reactie terugkrijgt. 

Ik hoop dat je zo verder komt en mocht je nog vragen hebben dan kun je hier altijd terecht!


Reageer