Skip to main content
Beantwoord

Opwaarderen mislukt

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedemiddag,

Gisteravond prepaidnummer met €10 opgewaardeerd. Kreeg een melding via sms dat opwaardering was mislukt maar bedrag is wel van mijn rekening afgeschreven (zie screenshot) . 
Graag jullie hulp! 

Beste antwoord door Dave

Hoi @Angie101,

Dit is inderdaad een bekend probleem aan onze zijde, excuus! Zou je mij via een privébericht jouw telefoonnummer kunnen sturen? Ik kan dit dan doorzetten naar de collega's die dit probleem aan het onderzoeken en oplossen zijn. 

Ik zie jouw bericht graag tegemoet! 

Bekijk origineel

8 reacties

Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • Antwoord
  • 8 januari 2021

Hoi @Angie101,

Dit is inderdaad een bekend probleem aan onze zijde, excuus! Zou je mij via een privébericht jouw telefoonnummer kunnen sturen? Ik kan dit dan doorzetten naar de collega's die dit probleem aan het onderzoeken en oplossen zijn. 

Ik zie jouw bericht graag tegemoet! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 8 januari 2021

Hallo David , 

Het telefoonnummer is:

(verwijderd door Moderator)

Alvast bedankt!

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 9 januari 2021

Hi @Angie101 

Bedankt voor je gegevens. Ik heb 10 euro toegevoegd aan je tegoed. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 9 januari 2021

Is gelukt, dank je wel!

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 10 januari 2021

Graag gedaan!

• 2 reacties
  • 10 juni 2021

Ik heb precies hetzelfde probleem, ik probeerde het opnieuw, en kreeg opnieuw een text message "opwaarderen mislukt"

Maar er is wel 2 keer 25 euro vanijnnbank afgeschreven (betaald via ABN Amro ideaal)

Wat nu?

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 10 juni 2021

Hi @martijn.vels 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je een screenshot kunnen delen van je betaling? Zorg ervoor dat je persoonsgegevens niet zichtbaar zijn. Zou je mij via een privébericht jouw telefoonnummer kunnen sturen? Dan kan ik dit verder oppakken. 

• 2 reacties
  • 10 juni 2021

Hier is screenshot van beide betalingen, de onderste met details. Het zijn twee overboekingen van 25 euro.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen