Goedemorgen @nickerjan, ik help je graag! Als de code onterecht op je abonnement staat, moet deze natuurlijk wel z.s.m. weggehaald worden. Op wat voor manier heb je contact gehad? Is dat met onze incasso afdeling geweest? Is er ook een mail verstuurd? Ik snap dat je het zo snel mogelijk opgelost wilt hebben, laten we daar samen voor gaan zorgen. Echter, zie ik geen gegevens ingevuld in je profiel, alleen je geboortedatum. Kun je je telefoonnummer, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer invullen in je profiel? Dan kan ik met je meekijken!
Heb je mijn vorige bericht goed ontvangen met de gegevens erin .
groet Nick .
Hoi Nick, bedankt voor het invullen van je gegevens! Ik zie dat je ze ook via een reactie had gestuurd. Deze reactie is automatisch verborgen, omdat al je persoonlijke gegevens hierin openbaar stonden. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat er inmiddels een case (74274287) voor je is aangemaakt. Mijn collega's duiken er zo spoedig mogelijk in om de bewindvoeringscode te verwijderen. Op dit moment is de verwerkingstijd onzeker, maar ik heb ze gevraagd om mij een seintje te geven zodra de code verwijderd is, zodat ik je op de hoogte kan houden. Mijn excuses voor het ongemak en ik hoop je snel goed nieuws te kunnen geven!
Ik hoop dat het allemaal nu snel geregeld gaat worden in elk geval .
bedankt voor je hulp en je antwoord en ik wacht het nog even af maar ga ervanuit dat het nu niet heel lang meer gaat duren omdat dit probleem nu al een hele tijd geduurd heeft .
met vriendelijke groet Nick .
Goedemiddag Odido ,
Ik ben nu toch wel benieuwd of er al iets van actie ondernomen is want we zijn haast een week verder en ik word hier niet exact vrolijk van .
De mate van service is niet echt wat je verwacht van een grote zakelijke onderneming .
Graag een beetje spoed achter het hele verhaal want dit moet gewoon sneller opgelost kunnen worden .
Met vriendelijke groet Nick .
Hoi Nick, ik zie nu waarom je geen reactie hebt ontvangen van mijn collega's. Jouw case is binnengekomen in een inactieve queue. Mijn excuses voor dit ongemak. Ik heb mijn collega's van Incasso zojuist gemaild met de vraag jouw codering zo snel mogelijk te verwijderen. Zodra ik een reactie van ze heb ontvangen, laat ik het je weten!
Oké , ik ben benieuwd .
hoop voor het weekend van je te horen dat het opgelost is .
groet Nick.
Goedemorgen Nick, ik hoop het ook. Ik heb op dit moment nog geen reactie ontvangen. Ik houd je uiteraard op de hoogte!
Goedemiddag ,
ik begrijp uit de stilte dat er nog niks geregeld is .
begrijp echt niet dat er zo met trouwe klanten ( al sinds 2002 bij ben ) omgesprongen word .
Ik heb geen zin om op trustpilot te gaan klagen maar het moet nu ook niet veel langer meer gaan duren .
2 weken geleden dit probleem aan gekaart dat al langer bekend was . Heb nog nooit aan overstappen gedacht maar als dit zo langer door gaat laat je de consument weinig keuze want dit schept geen vertrouwen .
Ben nu al 2 weken bezig met iets waar ik zelf niks aan kan veranderen dus kom nu eens over de brug met goed nieuws .
groeten Nick .
Goedemorgen Nick, ik had inderdaad nog geen reactie ontvangen van mijn collega's, maar ik ben je niet vergeten en ik bleef op zoek gaan naar de juiste collega. En ik heb goed nieuws, ik heb een andere collega gevonden die de onterechte bewindvoeringscode kon verwijderen en hij heeft dit gisteravond meteen voor je gedaan. Laat je het me weten als je merkt dat 'ie inderdaad weg is? Ik hoor het graag van je!