Skip to main content

Goedemiddag , 

Ik heb probleem . 
ik heb nu al een jaar onterecht de status bewindvoering op mijn nummer staan . Een jaar geleden al contact gehad hierover en toen in de veronderstelling dat het opgelost was maar dat is nu nog niet het geval . Ik wil dit graag zsm opgelost zien want ik heb geen bewind voerder en ook nog nooit gehad zelfs . Heb wel met de klanten service contact gehad en het contact formulier ingevuld maar heb ook ontdekt dat er veel meer mensen zijn met het zelfde probleem en die volgens mij eerder geholpen zijn dmv de comunity dan wachten op het antwoord van het formulier . 
De status is onterecht dus ik wil dit graag zsm opgelost hebben . 
met vriendlijke groet Nick . 

Goedemorgen @nickerjan, ik help je graag! Als de code onterecht op je abonnement staat, moet deze natuurlijk wel z.s.m. weggehaald worden. Op wat voor manier heb je contact gehad? Is dat met onze incasso afdeling geweest? Is er ook een mail verstuurd? Ik snap dat je het zo snel mogelijk opgelost wilt hebben, laten we daar samen voor gaan zorgen. Echter, zie ik geen gegevens ingevuld in je profiel, alleen je geboortedatum. Kun je je telefoonnummer, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer invullen in je profiel? Dan kan ik met je meekijken! 

Heb je mijn vorige bericht goed ontvangen met de gegevens erin . 
groet Nick . 

Hoi Nick, bedankt voor het invullen van je gegevens! Ik zie dat je ze ook via een reactie had gestuurd. Deze reactie is automatisch verborgen, omdat al je persoonlijke gegevens hierin openbaar stonden. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat er inmiddels een case (74274287) voor je is aangemaakt. Mijn collega's duiken er zo spoedig mogelijk in om de bewindvoeringscode te verwijderen. Op dit moment is de verwerkingstijd onzeker, maar ik heb ze gevraagd om mij een seintje te geven zodra de code verwijderd is, zodat ik je op de hoogte kan houden. Mijn excuses voor het ongemak en ik hoop je snel goed nieuws te kunnen geven!

Ik hoop dat het allemaal nu snel geregeld gaat worden in elk geval . 
bedankt voor je hulp en je antwoord en ik wacht het nog even af maar ga ervanuit dat het nu niet heel lang meer gaat duren omdat dit probleem nu al een hele tijd geduurd heeft . 

met vriendelijke groet Nick . 

Goedemiddag Odido ,

Ik ben nu toch wel benieuwd of er al iets van actie ondernomen is want we zijn haast een week verder en ik word hier niet exact vrolijk van .

De mate van service is niet echt wat je verwacht van een grote zakelijke onderneming .

Graag een beetje spoed achter het hele verhaal want dit moet gewoon sneller opgelost kunnen worden . 

Met vriendelijke groet Nick . 

Hoi Nick, ik zie nu waarom je geen reactie hebt ontvangen van mijn collega's. Jouw case is binnengekomen in een inactieve queue. Mijn excuses voor dit ongemak. Ik heb mijn collega's van Incasso zojuist gemaild met de vraag jouw codering zo snel mogelijk te verwijderen. Zodra ik een reactie van ze heb ontvangen, laat ik het je weten!

Reageer