Abonnement opgezegd en krijg een onterechte boete en aanmelding bij preventel terwijl abonnement automatisch betaald werd klachtbrief in februari gestuurd maar tot op heden geen antwoord
Graag de onrecht recht trekken
Abonnement opgezegd en krijg een onterechte boete en aanmelding bij preventel terwijl abonnement automatisch betaald werd klachtbrief in februari gestuurd maar tot op heden geen antwoord
Graag de onrecht recht trekken
Hallo
Beste Pharwin,
Hartelijk dank dat u wilt helpen het is een abonnement die ik voor mijn zoon Dante heb aangesloten bij tele2 die maandelijks opzegbaar was toen werd het odido en mijn zoons abonnement van twee jaar omgezet wat niet de bedoeling was daarom opgezegd en odido heeft daarom boete gegeven en ik weet niet wie gedoe2009 is ik heb dit nooit gebruikt ik ben Ayesha
Kunt u misschien mij bellen dan geef ik u de gegevens van mijn zoon want we hebben de abonnement opgezegd van mijn zoon
Omdat hij geen klant bij odido wilde zijn
Hoi
Het is belangrijk te begrijpen dat een abonnement wat op jouw naam is afgesloten niets met jouw zoon te maken heeft. Dat je een abonnement/sim uitleend aan iemand mag natuurlijk altijd, maar het blijft jouw verantwoordelijkheid wat ermee gebeurd. Daarom is het voldoende jouw gegevens in je forumprofiel te zetten.
Bij de overgang van Tele2 naar Odido zouden prijs en voorwaarden hetzelfde blijven. Dus als daar iets niet goed is gegaan kan de klantenservice dat opzoeken. Heb je al telefonisch contact opgenomen en is er wellicht al een ticket geopend.
Voor je account zie ik dat je deze zelf hebt aangemaakt met deze naam gedoe2009 en dat het al was aangemaakt op 2 augustus 2009. Wellicht dat het niet meer weet, maar dat is het account waar je gebruik van maakt! Ik kan eventueel de naam voor je wijzigen, laat maar weten wat je zou willen!
Ik telefoon nummer gezet in de profiel boete is onterecht omdat wij onze abonnement willen opzeggen en bij preventel aanmelden odido belazerd klanten die netjes elke maand de rekening hebben betaald
Verder zie ik dat hij dit bedrag zelf heeft teruggeboekt, waardoor deze weer open is komen te staan. Dit was op de factuur van december 2023. Omdat er nu te lang niet is betaald, is hij nu geregistreerd bij Preventel en is er ook nog eens € 40,00 administratiekosten in rekening gebracht. Er staat nu een totaalbedrag van € 232,27 open in zijn account. Dit dient uiteraard wel zo snel mogelijk betaald te worden. Ik raad hem aan dit bedrag zo snel mogelijk handmatig naar ons rekeningnummer: NL03 COBA 0733 959 717 over te maken t.n.v. Odido. Vermeld in de omschrijving altijd het klantnummer (deze kan hij vinden op zijn factuur), zodat wij de betaling aan zijn account kunnen koppelen en verwerken. Het duurt dan ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in zijn account.
Gaat dat lukken? Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.