Skip to main content

Beste,

19 juni 2024 +- 21:00 Een opwaardering gedaan voor prepaid via Ideal / bank van 20 Euro.
Er verscheen een foutboodschap:

------------------------------------------

"Terugbetaald

Een fout is opgetreden, wij hebben jouw betaling teruggestort"

------------------------------------------

Echter, er heeft tot nu toe op de bankrekening alleen een afschrijving plaatsgevonden,
terwijl het Odido-prepaid-account niet is opgewaardeerd.

Hoe nu verder ?

Met vriendelijke groet, YFR

Beste YFR,

Wat vervelend om te horen dat je wel hebt betaald, maar niets hebt ontvangen. Zoals ik lees, heb je een melding gekregen dat het bedrag is teruggestort, maar dit is niet gebeurd. Er gaat hier duidelijk iets fout, wat natuurlijk erg vervelend is. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice van Odido via telefoonnummer 0800-0092. Hier word je het snelst geholpen op werkdagen van 8:00 tot 20:00 en in het weekend van 9:00 tot 17:30.

Ik wens je een fijne avond en aarzel niet om contact op te nemen als je nog verdere vragen hebt.

Met vriendelijke groet,
Kyomi

 


Reageer