Skip to main content

Mijn verbruik is 11.646 MB, mijn abonnement 20.000 MB … overzicht zegt dat ik NUL MB over heb. Hoe kan dat?

-- update : helpdesk zegt dat opeens 8GB verbruikt zou zijn (in 10min) en dat dit niet in het overzicht staat -- LOL

Denk dat ze het punt niet begrijpen : zelfs al zou er 8GB al zijn verbruikt maar die info is niet beschikbaar,… dan kan de app nog steeds niet rekenen: 20.000 -/- 11.646 <> 0

 

Hoi Eric, excuses, jouw topic is ons helemaal ontglipt. Wat apart dat er data is verbruikt maar niet in het overzicht staan. Je zou uiteraard alles in het overzicht moeten zien (waar de data precies aan op is gegaan, kunnen wij echter niet zien). Heb je inmiddels al een oplossing vanuit mijn collega's gekregen of kan ik nog iets voor je doen? Laat het me maar weten. Zo ja, stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Ik zie je reactie graag tegemoet!


Reageer