Momenteel staan er in mijn account 2 multisims en worden ook beiden gefactureerd, ik heb er maar 1 in gebruik en als ik op de andere druk om stop te zeggen zegt hij probeer het later nog eens. Op het forum zie ik meerdere mensen die door een medewerker werden geholpen. zou iemand dit voor mij kunnen stopzetten? Graag degene die dan niet geactiveerd is! Alvast bedankt
Hi Caronneke, gaaf dat je Multisim gebruikt. Eentje is natuurlijk inderdaad genoeg. Even een dubbelcheck, zodat ik de juiste Multisim opzeg. Wil je de laatste 4 cijfers van het eSIM nummer van de actieve Multisim hier aan me doorgeven? Volgens mij is de gebruikte ***4959. En ***5030 kan worden opgezegd. Klopt dat? Laat het me maar weten, dan regel ik het voor je!
Super dankjewel, sorry voor de late reactie. Het nummer lijkt inderdaad 4959. Maar die andere is nu ook uit mijn odido weg!
Hallo
Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Voor nu wens ik je nog een hele mooie dag toe!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.