Beantwoord

Onbedoelde annulering verlenging

  • 12 March 2024
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Mijn verlenging is geannuleerd door een medewerker bij het doorzoeken van mijn abonnement. En zij zou het daarna weer activeren maar ik ontdekte zojuist dat dit niet gebeurd is.
Nu wil ik die verlenging  weer opnieuw plaatsen maar deze blijkt net te zijn verlopen en nu moet ik 15,50 betalen i.p.v. 14,00

kan dit nog worden teruggedraaid ?

 

icon

Beste antwoord door janniezuidema 13 March 2024, 13:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Jannie, tof dat je bij ons blijft met je verlenging! Minder leuk dat de verlenging is geannuleerd en je nu hogere maandkosten hebt bij een nieuwe verlenging. Ik heb direct met je meegekeken en ik kon de annulering gelukkig annuleren. De verlenging die je had aangevraagd staat er nu weer in (startdatum, 23-05-2024). Het is volgens mij een flinke verwerking, dus ik zie hem nu nog niet staan in Mijn Odido. Geef het even een dag en dan kunnen we opnieuw kijken of deze ook in Mijn Odido te zien is. Laat je het me weten? 😄

Hi Jannie, tof dat je bij ons blijft met je verlenging! Minder leuk dat de verlenging is geannuleerd en je nu hogere maandkosten hebt bij een nieuwe verlenging. Ik heb direct met je meegekeken en ik kon de annulering gelukkig annuleren. De verlenging die je had aangevraagd staat er nu weer in (startdatum, 23-05-2024). Het is volgens mij een flinke verwerking, dus ik zie hem nu nog niet staan in Mijn Odido. Geef het even een dag en dan kunnen we opnieuw kijken of deze ook in Mijn Odido te zien is. Laat je het me weten? 😄

 

Daar ben ik erg blij mee. Bedankt. Hoe kan ik in “mijn Odido app” zien of de verlenging er al staat vermeld en krijg ik nog een mailtje ter bevestiging?

 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Jannie, graag gedaan en fijn om te lezen dat je hier blij mee bent! Het annuleren van een annulering geeft (volgens mij) geen bevestigingsmail. Ik heb direct nog eens in Mijn Odido gekeken en ik zie dat deze er nu weer in staat. Als je via de homepage naar Abonnement gaat of via Meer naar Abonnement & Instellingen zie je onder Abonnementen: oud, huidig en nieuw staan. Je verlenging staat hier onder nieuw. Houd er rekening mee dat Klantvoordeel er nu nog niet actief staat, maar zodra dat wel zo is, gaat er natuurlijk weer de € 2,50 af waardoor je weer op de € 14 komt. Zie je hem ook staan? 😄

Reageer