Skip to main content

Mijn vriend heeft zijn abonnement opgezegd (hij had voorheen tele2). Gisteren belde wij met ODIDO dat wij zijn abonnement graag willen omzetten naar Prepaid.

 

We kregen te horen dat dit niet meer kan omdat het abbonement al is stopgezet. Waarom niet? Dit lijkt niet te kloppen aangezien het abbo nog gewoon loopt en Odido prepaid aanbied.


De medewerker gaf aan een aparte prepaid ergens anders te kopen na aflopen vh abonnement. En dus eigenlijk bij Odido te vertrekken

De jongen had verder geen inzicht of geen enkel idee, hij wilde heel graag van onze vraag af en liet ons achter met meer vraagtekens.

Wij willen dit abonnement omzetten naar prepaid. Wie gaat ons daar normaal mee helpen?

Hi @NijlandA 

Het klopt inderdaad dat voormalige Tele2 klanten niet omgezet kunnen worden naar PrePaid, omdat wij PrePaid niet aanboden bij Tele2. Alleen T-Mobile bood PrePaid aan en aangezien je vriend Tele2 had kan hij geen gebruik maken van de PrePaid optie. De vernieuwe Odido abonnementen en opties gelden alleen als je verlengt of een nieuw Odido contract afsluit. Voor bestaande abonnementen dus voormalig T-Mobile en Tele2 blijven de huidige voorwaarden staan waar je ook voor hebt getekend. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 


Reageer