Hallo @AD425, welkom op onze Community en wat leuk dat je in het buitenland bent voor een Exchange, ik help je hier graag bij verder! Het is zeker vanaf afstand mogelijk. Echter, raden we bij het omzetten altijd aan om je simkaart aangemeld te hebben op ons eigen Nederlands netwerk. Mocht het fout gaan, dan zit het netwerk van een buitenlandse provider ertussen en is het lastig om het probleem op te lossen. Maar we kunnen het zeker proberen als je dit wilt. Houd er rekening mee dat het wel na een maand pas kan wegens een maand opzegtermijn. Als ik de omzetting vandaag voor je verwerk, zou dit op zijn vroegst per 24/11/24 mogelijk zijn.
Als ik het nummer uit je profiel erbij pak, zie ik alleen dat de geboortedatum niet juist is ingevuld, namelijk het geboortejaar. En ook dat de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer niet overeenkomen met wat er in ons systeem onder je nummer vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers en geboortejaar in je profiel vermelden? Daarnaast moet ik ook een extra verificatie uitvoeren om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Ik heb een verificatiecode per sms naar je nummer verstuurd. Als je die met mij kunt delen en ook de juiste gegevens in je profiel kunt vermelden, kan ik daarna gelijk de omzetten voor je verwerken.
Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hallo Odido,
Ik ben momenteel in het buitenland voor een exchange. Mijn contract is afgelopen, en ik zou mijn abonnement graag omzetten naar prepaid zodat ik mijn nummer kan behouden voor WhatsApp. Om dit te doen zou ik naar het Odido Service nummer moeten bellen, omdat het geen WhatsApp-nummers zijn kan dit mij best wat kosten. Zou het mogelijk zijn voor u om dit voor mij te regelen zonder dat ik hoef op te bellen?
Hallo @Pharwin van Odido, bedankt voor jouw reactie. Ik heb mijn gegevens aangepast en ik zou zo snel mogelijk naar pre paid willen overstappen, dus 24/11/24 is prima. Mijn verificatiecode is 8620361. Hoe lang duurt het omwisselen? Ik heb mijn Odido-sim nu weer in mijn telefoon gezet, waardoor ik geen data meer heb in het buitenland. Hoe lang moet ik de sim erin laten zitten?
Goedemorgen AD425, bedankt voor de verificatiecode! Ik heb de aanvraag voor de overgang naar PrePaid zojuist doorgevoerd en je abonnement zal op 24 november overgaan op PrePaid. Als je op deze datum in de ochtend (of voor de zekerheid de avond ervoor) je simkaart in je toestel hebt zitten dan komt het helemaal goed. Ik zie dat je in Singapore bent. Via deze pagina, als je zoekt op Singapore, kan je een Internet op Reis bundel aanschaffen. Uiteraard kan je wellicht ook goedkoper een lokaal simkaartje gebruiken in de tussentijd. Ik heb je zojuist ook per mail de bevestiging gestuurd van de omzetting. Laat je het me weten of je 'm hebt ontvangen?
Goedemorgen AD425, bedankt voor de verificatiecode! Ik heb de aanvraag voor de overgang naar PrePaid zojuist doorgevoerd en je abonnement zal op 24 november overgaan op PrePaid. Als je op deze datum in de ochtend (of voor de zekerheid de avond ervoor) je simkaart in je toestel hebt zitten dan komt het helemaal goed. Ik zie dat je in Singapore bent. Via deze pagina, als je zoekt op Singapore, kan je een Internet op Reis bundel aanschaffen. Uiteraard kan je wellicht ook goedkoper een lokaal simkaartje gebruiken in de tussentijd. Ik heb je zojuist ook per mail de bevestiging gestuurd van de omzetting. Laat je het me weten of je 'm hebt ontvangen?
Hallo @Marciano van Odido, ik heb de bevestiging ontvangen. Bedankt voor jouw hulp!
Hoi AD, uiteraard graag gedaan en jij ook bedankt voor het laten weten. Voor nu wens ik je een hele fijne dag!