Vorige maand bel ik met t-mobile zakelijk om te vragen of ze een prepaid kunnen toevoegen aan mijn zakelijke account. Een maand later ben ik opeens niet bereikbaar. Wat hebben ze gedaan ze hebben mijn zakelijke nummer naar de prepaid gemigreerd waardoor ik beide nummers niet bereikbaar meer waren.
Na 4 uur bellen uiteindelijk maar naar de t-mobile (Odido) shop gegaan. Een nieuwe simkaart gehaald voor mijn zakelijke nummer (wat nu opeens prepaid is geworden) en het prepaid nummer van een collega is niet meer bereikbaar.
Inmiddels heb ik ongeveer 10 uur aan de telefoon gezeten met t-mobile en elke keer hetzelfde verhaal we zijn er mee bezig het ticket staat open.
Vandaag van de klantenservice het echte verhaal gehoord “ze hebben het ticket gesloten” (Kenmerk: 65959859 / 1.12286304) met de melding ze kunnen en gaan het niet oplossen. Deze vriendelijke vrouw gaf aan dat er geen enkele mogelijkheid is te escaleren o.i.d.
Los van brief sturen en ze aansprakelijk stellen is er iemand die een contactpersoon weet of een manier weet iets te escaleren binnen Odido?
Puntje bij paaltje zeggen ze nu eigenlijks “wij hebben een probleem veroorzaakt” & “wij kunnen het niet oplossen” en jammer maar helaas….
Niet beseffende dat tegenwoordig alles aan je mobiele nummer is gekoppeld al je socialmedia accounts e.d.