Hallo, sinds vandaag heb ik Odido unlimited Plus. Als ik het goed heb begrepen kan ik dus nu ook in Turkije als ik aan het roamen ben Turkse telefoonnummers onbeperkt bellen zonder kosten? Kan iemand dit verifiëren?
Hallo
Ik heb ook Unlimited Plus en je kan onbeperkt bellen naar lokale nummers in Turkije.
Hallo
Ik heb ook Unlimited Plus en je kan onbeperkt bellen maar lokale nummers in Turkije.
Oke dus ook als je zelf in Turkije bent. Dus Nederlandse nummer naar Turkse nummer in Turkije.
Klopt, daarnaast heb je nog altijd 120 minuten voor het bellen naar andere EU landen en het bellen naar Nederlandse nummers is ook gratis
Klopt, daarnaast heb je nog altijd 120 minuten voor het bellen naar andere EU landen en het bellen naar Nederlandse nummers is ook gratis
Niet helemaal correct. Als je in Nederland bent heb je een limiet van 120 minuten voor het bellen naar EU landen + Turkije, VS, Zwitserland. Zodra je buiten Nederland maar dus in een roaming inclusive land bent (EU+Turkije, VS, Zwitserland) bel je onbeperkt naar alle nummers van de EU, Turkije, VS en Zwitserland (behalve 0900-achtige nummers uiteraard).
Hallo
Volgens bovenstaande is in al deze landen roam like at home van toepassing.
Hallo
Volgens bovenstaande is in al deze landen roam like at home van toepassing.
Daar staat niks wat mij tegenspreekt… Onderste deel staat vanuit NL (dus als je in Nederland bent) naar al die landen dus 120 minuten en al het overige valt onder het bovenste en dus onbeperkt.
Ik ben ook overgestapt van unlimited naar plus vanwege Turkije, maar ik kan niet bellen of internetten en moet een reispas pakken?
Hallo
Dan heb je waarschijnlijk nog een oude T-Mobile GO abonnement, het is alleen inbegrepen bij de nieuwe Odido abonnementen.
Als je in Turkije bent met Odido Unlimited Plus kan je dus vanuit Nederland ook onbeperkt zonder extra kosten gebeld worden toch?
Hallo
Met Unlimited Plus is gebeld worden in Turkije gratis.
Wat gebeurd er als je in Turkije je 50GB bundel verbruikt hebt? Heb je dan geen internet meer, of maak je dan meer kosten automatisch?
Wanneer je data voor het buitenland op is dan kun je een aanvuller kopen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.