Skip to main content

Goedemorgen, 

Ik heb in maart een mobiel abonnement bij jullie afgesloten met nummerbehoud. Mijn abonnement zou gisteren al in gaan, alleen is mijn nummer nog steeds niet overgezet. 
 

 

Hallo @Jennii0310 

Is de simkaart waarvan het nummer geporteerd moest worden nog actief? Indien die simkaart niet meer werkt dan kun je het beste langs een T-Mobile winkel gaan om de T-Mobile simkaart te activeren want je kreeg hem ongeactiveerd met een tijdelijke nummer als het goed is.


 

Hallo @Jennii0310 

Is de simkaart waarvan het nummer geporteerd moest worden nog actief? Indien die simkaart niet meer werkt dan kun je het beste langs een T-Mobile winkel gaan om de T-Mobile simkaart te activeren want je kreeg hem ongeactiveerd met een tijdelijke nummer als het goed is.

 

De simkaart waarvan het nummer overgezet moest worden is nog steeds actief. 


Hi @Jennii0310 

Heb je jouw toestel al opnieuw gestart? Je nummerportering heeft namelijk wel plaatsgevonden. Ik hoor graag of het is gelukt.