Goedemorgen,
Ik heb in maart een mobiel abonnement bij jullie afgesloten met nummerbehoud. Mijn abonnement zou gisteren al in gaan, alleen is mijn nummer nog steeds niet overgezet.
Goedemorgen,
Ik heb in maart een mobiel abonnement bij jullie afgesloten met nummerbehoud. Mijn abonnement zou gisteren al in gaan, alleen is mijn nummer nog steeds niet overgezet.
Hallo
Is de simkaart waarvan het nummer geporteerd moest worden nog actief? Indien die simkaart niet meer werkt dan kun je het beste langs een T-Mobile winkel gaan om de T-Mobile simkaart te activeren want je kreeg hem ongeactiveerd met een tijdelijke nummer als het goed is.
Hallo
Is de simkaart waarvan het nummer geporteerd moest worden nog actief? Indien die simkaart niet meer werkt dan kun je het beste langs een T-Mobile winkel gaan om de T-Mobile simkaart te activeren want je kreeg hem ongeactiveerd met een tijdelijke nummer als het goed is.
De simkaart waarvan het nummer overgezet moest worden is nog steeds actief.
Hi
Heb je jouw toestel al opnieuw gestart? Je nummerportering heeft namelijk wel plaatsgevonden. Ik hoor graag of het is gelukt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.