Hi community / odido.
Meer dan een maand geleden heb ik odido gevraagd om mijn 06 over te zetten naar een fysieke odido sim. Hier zou ik 2 weken geleden over gebeld worden, maar dat is niet gebeurd 🥸. Ik ben toen naar een odido winkel gegaan, en daar zouden ze het regelen voor de dag erna.. Ik heb email verkeer gekregen met bericht dat het 06 is overgezet, maar nog steeds is het een esim en niet de fysieke sim...
Ik heb een fysieke odido simkaart aangeschaft met nummer "06 42 *".
Ik wil graag mijn esim nummer behouden van mijn vorige odido abonnement "06 47 *".
Na het overzetten staat het nummer wat ik wil behouden (06 47*) als esim. Het andere nummer wat ik niet wil behouden (06 42*) is er nog steeds als fysieke sim.. Kan dit opgelost worden? er is al 2x beloofd dat dit geregeld zou zijn.. Mijn abonoment van 06 47* is inmiddels opgezegd en ik wil absoluut niet dat ik het nummer verlies...
Nu is het zo dat ik voor meerdere maanden in het buitanland verblijf. Bellen met Odido is al snel een grote kostenpost voor me, dus dat is geen optie. De chat van Odido helpt me niet verder want er is geen medewerker beschikbaar. Ook het contactformulier geeft een foutmelding…
- Als odido dit leest, kunnen jullie me AUB contacteren..? Ik kan jullie vanuit het buitenland echt op 0 manieren bereiken en zoals het er nu uit ziet, ga ik mijn 06 verliezen nadat mijn abonoment is verlopen.
groet,
Thomas de Haar