Skip to main content
Beantwoord

Nummer behouden na opzeggen abbonement.

• November 4, 2025
  • 4 reacties
  • 58 Bekeken

Ik heb contact gehad met een collega van Odido, omdat ik mijn abbonement wil opzeggen omdat ik verhuisd ben naar Duitsland, ik wil mijn nummer behouden, en dat lukte zei ze. Ze heeft het allemaal geregeld, maar krijg ik hier nog een E-Mail over? En moet ik nu een maand wachten voordat het nu een prepaid wordt? 

Helaas was mijn verbinding niet zo goed dus ik kon der niet 100% verstaan, dus daarom stel ik mijn vragen hier nog een keer.

Hopelijk is het allemaal gelukt nu met opzeggen.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Priscillaaa0 

Op het moment dat een opzegging wordt ingediend heb je een maand opzegtermijn dus je abonnement stopt een maand later en gaat dan over naar een prepaid aansluiting.

Om je nummer actief te houden moet je elke 6 maanden minimaal 1 keer bellen, smsen of internetten.

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • November 4, 2025

Hallo ​@Priscillaaa0 

Op het moment dat een opzegging wordt ingediend heb je een maand opzegtermijn dus je abonnement stopt een maand later en gaat dan over naar een prepaid aansluiting.

Om je nummer actief te houden moet je elke 6 maanden minimaal 1 keer bellen, smsen of internetten.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • November 4, 2025

Oke, kan ik die opzegging ergens vinden? Want ik weet nu niet zeker als het goed gegaan is, ik had verwacht dat je een E-Mail erover kreeg.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • November 4, 2025

@Priscillaaa0 

Je krijgt inderdaad een bevestiging, als je onzeker bent bel dan nog eventjes om het te laten controleren.

Bellen vanuit het buitenland kan op telefoonnummer 0031624001200.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • November 4, 2025

Ja die heb ik dus niet gekregen, ik zal nog eens bellen, bedankt voor je hulp.